آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1395 = 02-05 2016

در مشهد چه می گذرد؛ نگرانی رهبر از چیست؟

هشدار رییس مجلس خبرگان درباره رشد افکار انحرافی در مشهد

به گزارش ایسنا، رییس مجلس خبرگان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقل قول‌هایی وجود دارد که حاشیه‌های مشهد به محل رویش افکار انحرافی تبدیل شده اند.

آیت‌الله یزدی در دیدار با حجت الاسلام رئیسی با بیان این‌که آستان قدس رضوی همانگونه که اشاره شده است، باید پایتخت اصلی اسلام باشد، گفت: مشهد مقدس برای شیعیان بسیار قابل توجه است.

رییس مجلس خبرگان با هشدار درباره رشد افکار انحرافی در مشهد گفت: حوزه علمیه مشهد از حوزه‌های بزرگ شیعیان محسوب می‌شود، رهبری در سخنان خود فرمودند که حوزه باید انقلابی بماند.




ghasem May 2, 2016 07:18 PM

حوزه ها فقط محل تولید انگل هستن و به درد چیزی نمیخورن چرا که اگر افرادی که تحصیلات حوزوی دارن صد سال هم اعتصاب کنن هیچ چیز عوض نمیشود و آب از آب هم تکان نمیخورد پس میبینیم که این افراد فقط انگل هستن و به درد اجتماع نمیخورن در حالی که اینها همیشه از مردم طلب کار هم هستن و خود را بالاتر از همه میبینن پس نتیجه میگیریم که عقل هم ندارن ولی فکر میکنن عقل کل هستن ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی دین تبریزی May 2, 2016 09:13 PM

بیمارستان قائم در مشهد از کمترین امکانات محروم است همراهان بیمار برای انتقال بیمار به ازمایشگاه باید خودشان امبولانس تهیه بکنند در بیرون بیمارستان افرادی از مینی بوس های قراضۀ خود امبولانس درست کرده اند و بیمار با ان مینی بوس ها نقل مکان داده میشوند در فاصلۀ چند صد متری برای بارگاه گدای مدینه میلیاردها هزینه کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: