آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1395 = 02-05 2016

تازه ترین رجزخوانی خامنه ای: چه غلط ها!

خامنه ای امروز در دیدار با افرادی که تلویزیون جمهوری اسلامی آنها را "معلم" می نامید، گفت: نظام آموزشی ما برگرفته از نظام آموزشی اروپاست و باید نوسازی شود... متاسفانه آموزش زبان انگلیسی به مهد کودک‌ها کشیده شده است

خامنه ای در ادامه سخنان خود مثل همیشه بلافاصله به سراغ دشمن رفت و گفت: دشمن وقتی قدرت شما را ببیند، ناچار به عقب‌نشینی خواهد شد، اما وقتی در مقابل دشمن بترسیم، دشمن گستاخ می‌شود.

خامنه ای با اشاره به طرح کنگره آمریکا علیه اقدامات تحریک آمیز سپاه پاسداران در خلیج فارس افزود: امروز دشمنان حرفهایی می‌زنند که بزرگتر از دهانشان است و مثلاً طراحی می‌کنند که جمهوری اسلامی در خلیج فارس نباید رزمایش نظامی داشته باشد؛ چه غلط ها!... این سخنان غلط اضافی است.

خامنه‌ای گفت: باید به‌گونه‌ای خود را آماده کنیم که دشمن همواره ترس و واهمه داشته باشد...اینگونه باید با قدرتهای زیاده‌خواه مواجه شد و برخورد کرد.



اردلان May 2, 2016 05:42 PM

خوب علی شیره ای داره نقش خودشو تو همین سناریوی پسا برجام (۱) بازی میکنه در واقع علی گدا با این اراجیف پامنقلی میخواد سنگهای بزرگی را که بر سر راه برجامهای ۲ و ۳ و تا به آخر هست برداره بنظر من علی کفن دزد اینو خوب میدونه که کلاغها از گندکاری در مرحله برجام ۱ به آمریت خود خامنه ای باخبر شده اند پس اونهم مجبور هست از این دوهای علی گلابی برداره تا اینطوری ژست بیگناهی بخودش بگیره و شکست برجام ۱ را به گردن روحانی و ظریف بندازه اما خوب کوس رسوایی این شکست هسته ای ماکسی رهبری را دریده ثبت با سند برابر است (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


روراست May 2, 2016 05:48 PM

آخه بی غیرت وطن فروش کشور به خاطر تو بی شرف نابود شده و مردم فقیر و تو هر روز با طرح جدید وحیله نو به میدون میایی مردم واقعاً به کدوم حرف تو تا امروز گوش کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom May 2, 2016 06:35 PM

از خنده روده بر شدم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: