آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1395 = 02-05 2016

معلم متجاوز حزب اللهی راست راست می گردد

یک روزنامه محلی در زنجان ماجرای آزار جنسی یک دانش‌آموز دختر توسط معلم‌ اش را تیتر نخست کرده است. دختری ۹ ساله به نام ندا که پدر و مادرش حالا قصد ترک روستا را کرده‌اند تا جایی بروند که کسی آنها را نشناسد چرا که معلم به قید وثیقه آزاد شده و به روستا بازگشته است.

به گزارش ایسنا، سردبیر روزنامه محلی «مردم نو» می گوید: گویا ماجرای این آزار و اذیت مدت‌ها بوده که از سوی معلم مدرسه 22 بهمن قره‌محمد به دخترک بی‌نوا وارد می‌شده است اما در اواسط اسفند بغض ترک‌خورده ندا، نیت شوم «نامعلم» را افشا می‌کند.

ماجرا از سوی ندا ابتدا به مادر و سپس به دایی گفته می‌شود و پدر نیز در تهران باخبر می‌شود. دایی دخترک بلافاصله ماجرا را به رئیس پاسگاه منطقه اطلاع می‌دهد و سپس قاضی در جریان قرار می‌گیرد و ندا به پزشکی قانونی فرستاده می‌شود. پس از استعلام پزشکی قانونی گویا ماجرا تایید شده و دستور بازداشت «ی.ن» صادر می‌شود.

دایی دخترک تمام ماجرا را شرح می‌دهد و در آخر می گوید: «ی.ن» به قید ضمانت آزاد شده و با گذاشتن کلاه‌گیس در روستای دیگری مجددا مشغول به‌کار شده است. او جلوی خانه ما رژه می‌رود و ما را مسخره می‌کند. دیگر خسته شده‌ایم. نمی‌دانیم چه بکنیم. هر کجا می‌رویم حرف این ماجراست، اما کسی پاسخگو نیست.



مجید May 3, 2016 01:40 AM

مگر سابقه ۳۵ ساله به این مردم نشان نداده که بقول ضرب المثل قدیمی حالا از یک رژِیم متجاوز چطور انتظار دارند که متجاوز را مجازات کند؟ نمونه های این قبیل عمل کردها بسیار است در این ۳۵ سال فراموش کردید ملای متجاوز به کودکان را در روستای کته پشت آمل؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir May 3, 2016 05:02 AM

به خاطر حفظ شیونات و شخصیت حزب الله بطور مختصر ِ ی / ن
نامیده شده فامیل ایشان یک نسناس از تبار اسلامگرایان است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: