آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 اردیبهشت ماه 1395 = 03-05 2016

امروز؛ انتخابات سرنوشت‌ساز جمهوریخواهان آمریکا

از پنج ایالتی که انتخابات مقدماتي آن زودتر برگزار می‌شود، ایالت ایندیانا بیشتر آرای وکالتی را برای نمایندگان جمهوری‌خواه به همراه دارد. ایندیانا از نظر جمعیتی هم برای تد کروز و هم برای دونالد ترامپ جذاب است.

به گزارش روزنامه شرق، تنها ایالتی که می‌تواند جمهوری‌خواهان را از شر «دونالد ترامپ» خلاص کند، «ایندیانا»ست. پس از پیروزی هفته گذشته ترامپ در پنج ایالت، حالا جمهوری‌خواهان ضدترامپ به پیروزی «تد کروز» در انتخابات امروز ایالت ایندیانا امید بسته‌اند تا ازاین‌طریق از رسیدن ترامپ به هزار و ۲۳۷ نماینده لازم برای نامزدی نهایی این حزب جلوگیری کنند.

تنها ۱۰ ایالت دیگر برای رأی‌گیری انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان باقی مانده و رأی‌گیری پنج ایالت از این ۱۰ ایالت روز هفتم ژوئن برگزار می‌شود.




Dariush May 3, 2016 02:01 PM

خبر بد برای روزنامه شرق اینست که طبق گزارش‌ها آقای ترامپ ایندینا را با اکثریت آرا برنده خواهد شد؛ خبر بد دوم اینست که کسی‌ نمیخواهد از "شرّ" آقای ترامپ راحت شود بلکه پشت سر آقای ترامپ مردم کوچه و بازار مثل من هستیم که ایشان را حمایت می‌کنیم! روز رئیس جمهور شدن آقای ترامپ روز بدی برای "آقا جان" و دوستانش خواهد بود :) باید دید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: