آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1395 = 04-05 2016

اقتصاد مقاومتی "آقا" و داستان دستمال توالت!

روزنامه وطن امروز: این از آن دست خبرهایی است که نمی‌شود به‌راحتی از آن گذشت. از همان ابتدای انتشار خبر در تلگرام، به سرعت در کانال‌ها و گروه‌های مختلف دست به دست شد. خلاصه خبر این است: «واردات ۲۰۰ هزار دلار دستمال توالت به کشور در سال ۹۴»!

چه خبر است مگر؟! آیا رونق اقتصادی به مصرف دستمال توالت هم رسیده و تقاضا از عرضه داخلی فراتر رفته و منجر به واردات مابه ازای آن از خارج از کشور شده؛ یا «اعتمادسازی» در قشری از جامعه حتی تا ماجرای قضای حاجت هم «نهادینه» شده و فعل جدیدی از طبقه «نوکیسه» شده است؟



سام May 4, 2016 07:31 PM

تمام این داستانها که خامنه ای صبح از خواب بیدار میشه ودغدغه داره از بابتشون فقط برای تحکیم حکومت بی اصل و نسبش گفته میشه رژیم خامنه ای همیشه از طرف قشر مستضعفان مورد تهدید و این جماعت باید عقب مانده وذلیل باشند،،طبق ثروتمند که اکثراً درکثافتکاریهای خامنه ای سهیم هستند،در بهترین نقاط شهرها مخصوصاً تهران زندگی میکنند،آخرین مدل اتومبیلها رو دارند،،آپارتمانها که واقعاً سوپر لوکس هستند،،لوازم خانگی بهترین،،گرانترین پوشاک ،جراحی زیبایی،،استخرهای مختلط ،مسافرتهای اروپا و آمریکا،،درکل ثروتمندان در ایران که ۹۰٪ وابستگان حکومتی هستند از هیچ عشق و حالی بی نصیب نیستند ،،تمام حصارهای خامنه ای که هر روز تنگ تر میشند فقط و فقط برای سرکوب مردم فقیر هست و بس ،،اقتصاد مقاومتی،،گشت نامحسوس ،،حذف زبان انگلیسی،،حذف علوم انسانی،،و بسیاری از نیرنگهای این ملعون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: