آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1395 = 05-05 2016

حمله مجدد خامنه ای به آمریکا / پاسخ روحانی

خامنه ای امروز طی سخنانی در جمع مقامات حکومتی با حمله به آمریکا و اسرائیل گفت: حرکت اسلامی که با تشکیل نظام اسلامی در ایران قوی تر و عمیق تر شده است، به حرکت خود ادامه خواهد داد و قطعاً در مقابله با حاکمیت جریان فاسد صهیونیستی پیروز خواهد شد.

خامنه ای گفت: ریشه اصلی حرکت های امت اسلامی مقابله با حاکمیت جریان فاسد صهیونیستی است و بر همین اساس، امروز شیعه ستیزی از سیاستهای قطعی آمریکا و دولتهای وابسته به آن است.

خامنه ای گفت: هوشیاری ملت ایران در مقابل حرکت فسادگرانه قدرتها عامل اصلی عصبانیت آنها است و به همین علت است که جمهوری اسلامی به‌دلیل مخالفت با سیاستهای امریکا در منطقه، تهدید به تحریم می شود زیرا آنها جمهوری اسلامی را مانع سیاستهای فزون‌طلبانه خود در منطقه می دانند.

در دیدار امروز که بمناسبت سالروز بعثت پیامبر اسلام برگزار شد، حسن روحانی نیز سخنانی ایراد کرد و بدون نام بردن از دلواپسان داعشی گفت: دوستان نادان با مزدوران وابسته همچون دو لبه قیچی برای حیثیت اسلام خطر آفریده اند.



بابک خرم دین May 5, 2016 04:49 PM

خامنه ای جنگ شیعه و سنی رو تو در منطقه شعله ور کردی ولی مطمئن باش که تو تموم کنندش نیستی،،و از کاری که شروع کردی به سختی پشیمان خواهی شد ،،احمق ایران در محاصره کشورهایی که اکثریت سنی مذهبند حتماً خودت درک کردی که حلقه محاصره تنگ و تنگ میشه ،،حکومتت سرنگون و محکوم به فناست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: