آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 اردیبهشت ماه 1395 = 06-05 2016

ماندن یا رفتن بشار اسد؛ پیام خامنه ای به روس ها

مشاور ارشد خامنه ای در امور بین الملل در گفت‌وگو با «الاخبار» لبنان بر عزم راسخ جمهوری اسلامی برای حفظ «بشار اسد» در منصب ریاست‌جمهوری سوریه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی گفته: طرف روسی بر باقی ماندن رئیس‌جمهور سوریه در پستش مُصر است و به این امر رسیدند که در حال حاضر جایگزینی برای وی وجود ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی نیز اراده و عزمی راسخ برای ماندن آقای اسد دارد، ما به دوستان روس خود اعلام کردیم که این موضوع برای ما خط قرمز است و بر این امر مصمم هستیم.

حمایت خامنه ای از بشار اسد در حالی است که همین دیروز هواپیماهای ارتش سوریه یک اردوگاه آوارگان سوری را در استان حلب بمباران کرد که به کشته شدن دهها تن از آنان منجر شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته: دولت سوریه مسئول حملات هوایی به بیمارستان کودکان حلب است.



کوروش May 6, 2016 09:00 PM

اين پا منقلى عظما هم هر وقتى که مواد ميزنه و نعشه ميشه! هى خط قرمز ميکشه! يکى پيدا بشه و باين ولايتى بگه بابا اينقدر خط قرمز نکشيد! براتون خوب نيست! ما ملت که تو برجام هم بوضوح ديديم! که اون بزرگترت يعنى عظما و ديگران خيلى خط قرمز ها تعين کردند و کشيدند! که 1+5 آخر سر براشون تره ام خرد نکرد! و بدتر از همه کنف هم شديد! پس بيخيال خط قرمز! غربى ها سر وقتش بشار اسد را بر کنار خواهند کرد! حالا چه شما ج ا بخواهيد و چه نخواهيد! آمريکا و روسيه پشت پرده جهت منافع خودشون حرفاشون رو ميزنند! و بده بستونشون رو هم ميکنند! و تصميماتشون رو هم ميگيرند! و اصلا هم از ج ا اجازه نميخوان! که ما اسد را برکنار بکنيم؟ و يا نکنيم؟! پس بهتره ج ا مخصوصا(آغا) رهبر خودشون رو سنگ رو يخ نکنند! با اين خط قرمزهاشون! چون اسد در همه حال رفتنيه! و بالاخره کنفى براى شما ها خواهد ماند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: