آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1395 = 08-05 2016

دلیل خودکشی هولناک در میرداماد/آمار تکاندهنده

مرد 65 ساله ای که در خیابان میرداماد خود را از پل عابر پیاده دار زده بود در یک نامه علت این کارش را اعلام کرده بود.

به گزارش میزان، ساعت 17 روز یازدهم اردیبهشت اهالی خیابان میرداماد متوجه آویزان بودن جسد مردی از روی عابر پیاده شدند. با اعلام موضوع به کلانتری ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد این مرد 65 ساله به نام جواد به علت مشکلات خود را از پل عابر پیاده حلق آویز کرده است.

در ادامه صبح امروز با انتقال محتویات داخل جیب جواد به دادسرای جنایی علاوه بر کارت ملی و کارت عابربانک، تکه کاغذی که علت خودکشی روی آن نوشته شده بود در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت.

جواد در این کاغذ نوشته بود از چندی قبل به دلیل ابتلا به بیماری آب سیاه چشم اذیت شده و توان مالی درمان آن را ندارد به همین دلیل دست به خودکشی زده است.

خبرگزاری ایسنا روز یکشنبه در گزارشی در این باره نوشت: از تعداد افرادی که سال گذشته در ایران دست به خودکشی زده‌اند تا کنون آماری از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده است. اما بر اساس گفته های رئیس سازمان پزشک قانونی در سال گذشته بیش از 4 هزار نفر بر اثر خودکشی در ایران فوت کرده‌اند.

حسن هاشمی، وزیر بهداشت دولت روحانی با اشاره به آمار بالای افسردگی د‌ر ایران گفته: در زمینه سلامت روان مشکلات قابل توجهی در ایران وجود دارد که متأسفانه این مباحث از سوی مسئولان انکار می‌شود.



ghasem May 8, 2016 08:47 PM

علت خود کشی این مرد بیچاره را باید ولایت وقیح که فقط به سوریه و یمن و فلسطین و و و فکر میکند بخواند و دزدان میلیاردی پول ملت که خجالت هم نمیکشن و نام این حکومت دزد پرور را حکومت عدل علی مینامند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: