آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1395 = 09-05 2016

سوریه؛ بن بست سپاه و تهدید به تجاوز نظامی بیشتر

محسن رضایی و علی شمخانی گفته‌اند که جمهوری اسلامی ماجرای «خان طومان» سوریه را «بی‌پاسخ» نخواهد گذاشت و «تقاص» خون نیرو‌های کشته شده سپاه را خواهد گرفت.

در جریان حمله هفته گذشته گروهی از مخالفان بشار اسد به شهرک «خان‌طومان» در استان حلب در سوریه ۱۳ عضو سپاه کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش دیگربان، محسن رضایی گفته: مخالفان اسد با حمایت ترکیه و عربستان سعودی، غافلگیرانه به نیروهای سپاه حمله کردند و منطقه خان‌طومان را گرفتند اما به‌زودی تقاص سختی از آنان گرفته خواهد شد.

این در حالیست که روزنامه الوطن چاپ عربستان طی گزارشی با عنوان "حلب و بن ‌بست سپاه پاسداران" نوشته: سپاه پاسداران در سوریه وارد مرحله یاس شده و کنترل جنگ را از دست داده است. در عراق هم قاسم سلیمانی اعتراض مردم علیه خودش را شنید.

این منبع نوشت: علاوه بر اینها دوباره تهدید به بستن تنگه هرمز بر روی کشتی های آمریکایی می‌ کنند...این تحولات نشان می دهد که سیاست مداخله جویانه رژیم ایران در منطقه با بن ‌بست بزرگی روبرو است.




danny May 10, 2016 07:51 AM

ایرانیها چرا در سوریه هستند ? مخصوصا در حلب یا درحومه ان? چرا در مسایل داخلی کشوری عربی? اگربه دروغ بزرگ در حمایت قبری که ۳۶۰ کیلومتر تا حومه حلب فاصله دارد حیف ایران و مردمش شاه فقید واقعا نور به مقبره اش

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak May 10, 2016 08:30 AM

روزهایتان به شماره افتاده است راه ها یکی پس از دیگری رویتان بسته میشود روزی خواهد رسید که در بنبست مطلق نه راه پس خواهید دشت و نه راه پیش این است وعده آفریدگار برای تبهکاران که دیر یا زود ما مزد آنان را در همین دنیا که همانا مرگ با مشقت است میدهیم خامنه ای اگر عمال تو میکشند تا تو باشی تا بتوانند اعمال خود را که همان دزدی و چپاول است ادامه دهند و برای رسیدن به آنها هر جنایتی را تکرار میکنم هر جنایتی را با دل و جان انجام میدهند در نهایت تو و تمام آنها یاران اتشید بزودی زود همانند حباب محو خواهید شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: