آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1395 = 09-05 2016

اعتراف تامل برانگیز سرکرده سابق قرارگاه خاتم ‌النبیا

وزیر نفت دولت احمدی نژاد و سرکرده سابق قرارگاه خاتم ‌النبیای سپاه پاسداران، وضعیت اقتصادی کشور را فاجعه بار خواند و گفت: وضع اقتصادی کشور فاجعه است.

پاسدار رستم قاسمی گفت: بعد از معضل می‌ گویند با بحران روبرو هستیم. بعد از بحران فاجعه است. به نظر من امروز وضع اقتصادی کشور فاجعه‌ای است که شاید آنهایی که به آمار و ارقام واقع‌ بینانه دسترسی دارند، روی این موضوع اختلاف نظری نداشته باشند.

در همین حال اعلام شد که وزیر بهداشت با تشکیل جلسه ‌ای فوری خواستار ریشه‌ یابی بالا رفتن آمار خودکشی طی ماه‌ های گذشته شده است.

به گزارش رادیو آلمان، در ماه‌های گذشته موارد اقدام به خودکشی در ایران افرایش یافته است. تنها در هفته گذشته خبر ۶ مورد خودکشی در رسانه‌های ایران منتشر شد که آخرین آن در خیابان میرداماد تهران رخ داد. در این حادثه یک مرد ۶۵ ساله خود را از پل عابر پیاده دار زده بود.

به نوشته روزنامه اعتماد، وضع به قدری نگران‌کننده شده که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت با تشکیل جلسه‌ای فوری متشکل از سیاستگذاران و کار‌شناسان مسئول، خواستار ریشه‌یابی علت بالا رفتن آمار خودکشی طی ماه‌های گذشته شده است.

حاضران در این نشست، بیکاری و افسردگی را عوامل موثر در این خودکشی‌ها دانسته‌اند.

به گفته یکی از کارشناسان، اقدام به خودکشی در اماکن پرتردد و شلوغ مانند مترو یا دار زدن روی پل جنبه اعتراضی دارد.

وی گفت: افسردگی، میزان اقدام به خودکشی را شش برابر افزایش می‌دهد و بیکاری از جمله عوامل اجتماعی است که نقش بسیار مهمی در اقدام به خودکشی افراد دارد.

این کارشاس افزود: زمانی که فشارهای روحی، مشکلات خانوادگی، بیکاری، مشکلات مالی و هزینه‌ های زندگی به افسردگی و اضطراب اضافه می‌شود، احتمال اقدام به خودکشی به طرق خطرناک را افزایش می‌دهد.



Mahtab May 9, 2016 08:05 PM

باید تبریک به علی گدا با این حکومت کردنش گفت، حالا من این تبریک گفتن رو از خودم شروع میکنم، ننگ و مرگ به خامنه و عمالش این پدر سوخته رو رفسنجانی به ملت تحمیل کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرسام May 9, 2016 08:08 PM

درود،محل ما که به یاد من خودکشی نداشته تو همین ۲سال گذشته ۸تا داشتیم،ریشه یابی که نداره یه نفر مینا که ریشه رو خشک کنه تا از این بلا راحت بشیم،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: