آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 اردیبهشت ماه 1395 = 10-05 2016

نامه هشدار دهنده معلم زندانی به آخوند لاریجانی

محمود بهشتی لنگرودی، معلم زندانی در اوین در نامه‌ ای به آخوند لاریجانی رئیس قوه قضاییه نوشته است: چیزی برای از دست دادن برایم باقی نمانده‌ است تا از آن وحشت داشته باشم.

وی نوشته است: برخی مسئولان کشور، ایران را آزادترین کشور جهان نامیده ‌اند اما واقعیت های زندان های ما چنین چیزی را گواهی نمی‌ دهد و حضور معلمان، دانشجویان، روزنامه ‌نگاران، کارگران، زنان، حقوقدانان و بالاخره دگراندیشانی که بسیاری از آنها با اتهاماتی کذایی و تنها به جرم حق‌ خواهی و حق ‌گویی، دوران حبس خود را در زندان ها سپری می ‌کنند، علاوه بر این‌که کذب بودن این ادعاها را اثبات می ‌کند، دستمایه ‌ای برای به سخره‌ گرفتن مطرح کنندگان این ادعاها فراهم کرده و می ‌کند.

این معلم زندانی نوشت: به راستی کدام کشور استبداد‌زده را می‌ شناسید که چنین احکامی را برای معلمان جامعه خود صادر کرده ‌باشد؟ آیا زندانی کردن انسانهای بی ‌گناه به مصلحت جامعه و ملت است؟

وی در پایان نامه خود می ‌افزاید: اینجانب بعد از پانزده سال فعالیت آرام صنفی به این باور رسیده‌ام که گویی هیچ گوشی برای شنیدن و هیچ چشمی برای دیدن در اوضاع نگران‌کننده فعلی وجود ندارد. من برای رساندن پیام تظلم‌ خواهی خویش از جانم مایه گذاشته ‌ام، چیزی برای از دست دادن باقی نمانده ‌است تا از آن وحشت داشته باشم.




سام May 10, 2016 06:50 PM

اگر در ایران ۷۹۰۰۰،۰۰۰ نفری ۱٪ ا ( ۷۹،۰۰۰ ) این از خود گذشتگی رو داشتند تا الان خامنه ای و باند بی ناموسش چنان به زمین خورده بودند که بوی ترکیدن مغز خامنه ای جنایتکار،،،،مثل بوی متعفن فاظلاب جنوب شهر تهران در هوا پخش بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: