آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1395 = 16-05 2016

مرجع حکومتی دختر رفسنجانی را تهدید کرد

ایرنا: آیت الله مکارم شیرازی به دیدار فائزه هاشمی با زندانی بهایی که به مرخصی آمده بود به شدت اعتراض کرد. او گفت: ممکن است این کارها مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد.

این مرجع تقلید گفت: شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است. ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود اینگونه کارها را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد.


قوه قضائیه هم تهدید کرد

خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) نوشت: چند روز از انتشار خبر و عکس ملاقلات صمیمانه فائزه با یکی از اعضای اصلی فرقه ی معلوم الحال بهائیت می گذرد. از واکنش علما و بازخوانی نظرات فقهی درباره معاشرت با بهائیان گمراه که بگذریم به واکنش گستاخانه وزارت امور خارجه آمریکا می رسیم.

وزارت خارجه آمریکا دیروز (شنبه) در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ضاله بهائیت دستگیری برخی از اعضای این فرقه در ایران (سال ۲۰۰۸) را به شدت محکوم نمود.

فائزه هاشمی طبق معمول با رفتارهای سیاسی و حساب شده و ناشده اش برای کشور هزینه ایجاد کرده است به طوری که با پاس گلش، این بار وزارت خارجه آمریکا را در موقیعت یک گلزنی ضد جمهوری اسلامی قرار داده است.

دفاع جانانه وزارت خارجه آمریکا از فرقه گمراه کننده بهائیت نه تنها نمود یک مداخله آشکار در امور دیگر کشور هاست بلکه نمادی واضح و بارز است از فرمایش همین چندی پیش مقام معظم رهبری در باب همراهی برخی داخلی ها با آمریکایی ها هشداری جدی دادند.

آنچه فائزه هاشمی اکنون رقم میزند از دو حیث قابل پیگیری است اولا بی احترامی به اساس قانون جمهوری اسلامی و دیگر راه انداختن یک فوتبال سیاسی که در واقع می تواند دیداری به زعم معاندین "خیریه" با رسیدن منافع سیاسی به پروژه نفوذ تلقی بشود. همانی که چند ماهی است از محور های اصلی و دغدغه های دقیق رهبر انقلاب است در دورانی موسوم به "پسابرجام ".


فائزه اشتباه بدی کرده است

درپی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با آیت الله هاشمی رفسنجانی نظر ایشان را در ابن زمینه پرسید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فایزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح وجبران کند.



محمود May 14, 2016 02:31 PM

با درود به گرد آفرید شیر زن ایرانی خانم فائزه رفسنجانی برای این کار بزرگ و انسانی کار این شیر زن باید سرمشقی برای همه باشد خدا لعنت کند باعث و بانی این بی عدالتی و بی شرفی را که انسانیت را زیر پا میگذارند و به اسم دین هر غلطی میکنند و ایران و ایرانی را شرمسار و خجل میکنند آفرین و صد آفرین به تو به گرد آفرید شیر زن ایرانی خانم فائزه رفسنجانی که روی همه را سفید کردی خدا نگهدارت

گزارش یا اعتراض به این نظر


صبا May 15, 2016 01:12 PM

آقا محمود حالا یک کمی یواش تر!
لابد وقتی فائزه گردآفرید شیر! است، داداش بزرگ اش آقا مِــتی هم آرش کمانگیر و بابا رسماًجانی اش هم خود خود رستم دستان ایران است ! ! بابا ایوالله

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir May 15, 2016 02:02 PM

درود من بر تو هموطن فهیم و بینش گر عالیجناب صبا
ملتی که فاقد منطق و شعور سیاسی و اجتماعی باشد و کورکورانه تابع احساس و هیجان و ذوق زدگی این میشود نتیجه آن که فائزه نماینده بانوان فهیم کشور پوراندخت ها شود چشم ها را حداقل باز کنید از ما بهتران فایزه گرد و قهرمان ایران زمین؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 15, 2016 03:57 PM

این حرکت بظاهر مثبت اما فریبنده فائزه رفسنجانی، دیدار با این خانواده بهائی در واقع در چهارچوب کلی سیاست بازیهای از پیش طراحی شده از طرف کشورهای غربی بخصوص آمریکا هست و بمنظور فریب مردم برای تکمیل و آماده سازی بستر مرحله خیلی مهم پوست اندازی رژیم هست اگر توجه داشته باشیم دستگیری مهدی هاشمی و حملات پی در پی به خود رفسنجانی همه و همه در همین چهار چوب هست من فکر میکنم در آینده حرکاتهایی اینچنینی، حتی جذابتر بوسیله خاندان رفسنجانی قابل پیشبینی هست ! ما نباید فریب اینجور حرکات بظاهر زیبای خاندان رفسنجانی را بخوریم تا کشورهای غربی نتواند پس از ۳۷ سال اشغالگری برای چندومین بار مردم ایران را بفریبند تا یک بار دیگه ما را بدام محلک دیگه ای بی اندازند


گزارش یا اعتراض به این نظر


بی دین تبریزی May 15, 2016 08:13 PM

من با صبا هم عقیده هستم، محمود ولخرجی میکند
ده ها شیرزن بیگناه در زندانهای رژیم زندانی هستند که فائزه به گرد پای انها نمیرسد بامید روزی که واژگانی مانند ضاله، کاقر، مبسد فی العرض، مرتد، و ارین قبیل از فرهنگ ایران حذف بشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو May 15, 2016 09:54 PM

محمود جان حالت خوب است گرد آفرید را آلوده نکن جانا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush May 16, 2016 01:35 AM

براى من هميشه اين سوْال بود كه چطور يك ملتى در سال ٥٧ گول تعدادى خائن و ابله را خوردند، با هر كه صحبت ميكردم مگفتند ما خمينى را نمى شناختيم گول روشنفكرها را خورديم. ولى محمودها نميتوانند ادعا كنند كه خاندان رفسنجانى را نمى شناختند وگول بى بى سى و صداى امريكا را خوردند صد درصد اين برنامه فائزه از طرف خود حكومت است ،محمودها بايد مواظب باشند مورد تف و لعنت نسل اينده قرار نگيرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: