آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1395 = 16-05 2016

فحاشی آخوند مرتجع علیه هموطنان بهايی

جوان‌آنلاين (سپاه پاسداران): عضو مجلس خبرگان در گفت‌و‌گو با خبرنکار ما با اشاره به ملاقات فائزه هاشمي رفسنجاني با فریبا کمال‌آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به‌تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده، ‌گفت: بهائيان، كافر، بدعت‌گذار و نجس هستند و علاوه بر آن بهائيت فرقه‌اي صهيونيستي است و مركز اين فرقه بهائيت در حيفا رژيم صهيونيسيتي است. به حكم قرآن كريم هر كس با دشمنان خدا دوستي كند از خود آنهاست.

آيت‌الله عباس كعبي، با محكوم كردن اين اقدام دختر آقاي هاشمي افزود: فائزه هاشمي متاسفانه با به سخره كشاندن احكام ديني اظهار مي‌كند كه 6 ماه با اين خانم در زندان دوست بوده است، در حالي كه دوستي با بدعت‌گذارها و دشمنان خدا نهي شده است علاوه بر آن اين فرقه ضاله و مضله رفتار ضد حقوق بشري هم دارد و در واقع با پشتوانه و حمايت رژيم صهيونيستي اعمال ضد حقوق بشري خود را انجام مي‌دهند.

اين عضو مجلس خبرگان همچنين گفت: رفتار اين خانم قابل توجيه نيست و اعلام برائت علني از بهائيان لازم است؛ چرا كه به حكم عقل، شرع و قانون دوستي با دشمنان خدا مضموم است و نهادهاي مربوطه بايد برخورد شديد كنند.



amir May 16, 2016 02:16 PM

باور کن !
همگان بر سر کاریم همگان مهره شطرنج
همه بازیچه دستیم همگان ول معطل
ما جماعت شده ایم بازیچه همه ابزار و وسیله
شده ایم آلت دست و همه بی فکر و هدف
روز وشب بر سر این بازارچه
این بساط است که سیاه بازی آن بسیار است
آن سو معرکه جام و دگر سو بساط این زن
وه عجب جنگل در هم که شغالش رهبر
مشتی جانور پشمینه سیاه رهبر اسلام وبشر
آنها راه بدانند و سوارند برما
من وتو راکب خوبی هستیم
تا سواری دهیم این دغلان را یاران
آش همین آش و همین کاسه بود / امیر ارشادی

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم May 16, 2016 02:21 PM

چه این اخوند بخواهد یا نخواهد و هر چه اتفاق بیفتد نام فایزه رفسنجانی در تاریخ بعنوان شجاع ترین خانم مسلمان ایرانی خواهد ماند اراجیف این اخوند و امثالها دیگر خریداری ندارد در میان اراجیفی که سر هم کرد ه یک نکته را درست میگوید وان بدعت گذاشتن بهاییان است آنها اخوند و ملا و کشیش وخاخام ندارند که چپ وراست و چپ فتوا بدهند بلکه بایستی طبق دستوراتی که دارند فقط با عمل و نه حرف عشق بتمام عالم و صداقت و پاکی اخلاقی را نشان دهند ضمنا مرکز بهاییان حدود ۲۰۰ سال پیش قبل از اینکه دولت اسراییل بوجود بیاید وجود داشت مسجدالاقصی‌ هم در اسراییل است همه اخوندهای بیسواد این موضوع را برای تحریک افکار عمومی بکار میبرند و افراد ساده لوح هم باور میکنند کاش این اخوند و دیگر مخالفان بهاییها کتابهایی از انهارا میخواندند و با اطلاعات بیشتری صحبت میکردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


صبا May 16, 2016 04:37 PM

مریم جان!
متأسفانه مدال شجاع ترین خانم مسلمان ایرانی! قبلاً ازطرف محمد نوری زاد به یکی دیگر از خانم های حکومتی بنام فخرالسادات، یعنی همسرتاج زاده، تقدیم شده حالا یا باید آن پسوند "ترین" را از کلمۀ شجاع حذف کرد و یا باید بدنبال یافتن یک عنوان اعطا نشدۀ دیگر برای فائزه خانم بود! بهر حال دو تا "ترین" با هم جور درنمی آید
در جستجوی ات موفق باشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem May 16, 2016 06:21 PM

این مرد خرفت از کجا میدونه که دین آنها دشمن خداست ولی دین ایشان خودایست؟از همین جا معلومه مزخرف میگه چه از خود راضی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: