آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1395 = 16-05 2016

هنجارشکنی‌ رفسنجانی در کشور امام زمان

دیگربان: صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه از اینکه برخی افراد «منتسب» به مسئولان جمهوری اسلامی «با هنجارشکنی از بهائیت حمایت می‌کنند»٬ انتقاد کرده و هشدار داده در صورتی که این «هنجارشکنی‌ها» به حد «عناوین مجرمانه» برسد٬ قوه قضائیه واکنش نشان خواهد داد.

اشاره وی به دیدار فائزه هاشمی٬ دختر اکبر هاشمی رفسنجانی٬ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال‌آبادی از رهبران بهائیت است که برای چند روز مرخصی از زندان اجازه خروج یافته بود.

لاریجانی افزوده «دفاع از بهاییت هیچ معنایی در کشور امام زمان ندارد» و «اسباب تاسف است که در روزگار ما گاهی در کشور امام زمان، هنجارشکنی‌هایی می‌شود که غیرقابل هضم است.»

وی بدون اینکه به طور مستقیم به نام فائزه هاشمی اشاره کند٬ گفته که وی برای «حمایت از گروه‌های خلاف دین و مذهب» باید «شرم» کند.

لاریجانی هشدار داده در صورت رسیدن این نوع «هنجازشکنی‌ها» به حد «عناوین مجرمانه»٬ قوه قضائیه بدون «محاسبه نسبت» افراد با یکدیگر٬ وارد عمل می‌شود و برخورد قاطع می‌کند.

رئیس قوه قضائیه همچنین رهبران بهائیت در ایران را در رابطه با «کشورهای بیگانه» دانسته که «از آنها دستورات امنیتی می گیرند.»

وی با این حال مدعی شده که قوه قضائیه بهائیان را بدلیل «عقیده» آنها به زندان نمی‌اندازد و در مورد بهائیان تنها با افرادی برخورد می‌کند که «امنیت» کشور را به خطر می‌اندازند.




سام May 16, 2016 02:53 PM

دیدار دختر رفسنجانی با جمعی از بهائیان در واقع تجاوز به ناموس روحانیت و در راسش خامنه ای و باند بی ناموسش هست که ۳۷ سال شهروندان بی گناه بهائی رو فقط به خاطر مذهبشون مورد آزار و شکنجه قرار میده ،،در مورد این تجاوز به عنف روحانیت هنوز رهبر (به گفته مکارم شیرازی )عکس الکلی و اظهار نظری نشده ،در واقع این حرکت خانم رفسنجانی حکم پس گردنی محکمی به رهبر جمهوری اسلامی هست که از شدت ضربه هنوز خامنه ای فاقد جواب گویی هست در آینده نزدیک که رهبر به حالت عادی برگشت باید منتظر پاسخ باشیم ،البته باید به دخترخانم رفسنجانی یاداورشد که پدر بزرگتر از جمله پایه گذاران تعغیب و شکنجه و فراری دادن اقلیتهای مذهبی در ایران بودند ،،این حرکت یک کار مثبت و مشت محکم و خورد کننده ای به پوزه خامنه ای هست ،،تبریک به ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: