آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه 1395 = 17-05 2016

دهان دریدگی کیهان ولی فقیه علیه ناصر ملک مطیعی

کیهان ولی فقیه: در کمتر از دو روز، دو برنامه و مراسم تلویزیونی به تجلیل از یکی از عناصر فیلم‌های فاسد دوره ستمشاهی پرداختند!

برنامه سینمایی هفت که در سری جدید خود سعی می‌کند تا سینمای شبه‌روشنفکری را به چالش بکشد، در قسمت اخیر خود از آن سوی بام افتاد و اجازه داد تا از بازیگر فاسدترین فیلم‌های قبل از انقلاب ستایش شود!

به طوری که در بخش گفت‌وگوی برنامه هفت، علی عطشانی، کارگردانی که فیلم اخیرش به دلیل ابتذال بیش از حد، قبل از اکران حاشیه‌ساز شده ، به تقدیر از ناصر ملک مطیعی پرداخت.

با توجه به اینکه این بخش از برنامه، قبلا ضبط شده بود و زنده نبود، جای انتقاد است که چرا دست‌اندرکاران برنامه «هفت» این بخش را حذف نکردند؟!

همچنین یکشنبه‌ شب نیز در مراسم اختتامیه یکی از سریال‌ها، از ملک‌مطیعی برای حضور روی صحنه مراسم دعوت شد! در این مراسم، در حالی از عنصر فیلم‌های فاسد تقدیر شد که وی هیچ ربطی به سریال مذکور ندارد. تقدیر پی‌در‌پی از عنصر ثابت فیلم‌های فاسد دوران طاغوت در دو روز، گویای طرحی برای احیای این بازیگر از رده خارج است.

امام خمینی(ره) در سخنرانی ۱۲ بهمن سال ۵۷ ، از سینمای دوره طاغوت با عنوان «مرکز فحشا» یاد کردند. از برخی برنامه‌سازان و اهالی سینما و تلویزیون باید پرسید که آیا بازیگر مذکور، یکی از نمادهای آن «مرکز فحشا» نبود؟



حمید May 17, 2016 08:12 PM

ما به چرند گویی کیهان عادت کرده ایم نقل از خمینی میکند، کسی که اقتصاد را برای خر میداند بقیه حرفهایش هم در همین ردیف است دست کیهان و شریعتی دروغگو برای همه رو شده حیف از ان کاغذی که اراجیف تو روی اون چاپ میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ماني المان May 17, 2016 08:13 PM

از خصلت عقرب كه شنيده ايد، كه نيشش نه از سر كين است، ذات و خصلت طبيعي اش است، اما تو شريعتمداري شكنجه گر و بازجو تمامي مقالاتت در هر زمينه و مبحثي از سر كينه و لجاجت و نامردي است، طرفدار فيلم هاي دوره شاه نيستم، اما هر چه بود مرز بين مرد و نامرد، بين مردمي و نامردمي بودن را به زبان سينماي ان روز بيان مي كرد و دشمني تو و نظام ولائي فقط به خاطر بودن در جبهه نامردان ان فيلمهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


جمالي May 17, 2016 08:44 PM

يك موي ملك مطيعي و بيك ايمانوردي و فردين وفرزان، مرجان ووو به تمام هنرپيشه هاي شكنجه گر و وزارت اطلاعاتي رژيم آخوندي ارزش داره اينها فقط چهره كريه رژيم آدمكش را بزك ميكنند تا جناياتش را چه در ايران و چه در عراق و سوريه و يمن و جاهاي ديگه بپوشانند بعد از سرنگوني چه جوابي براي مردم دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک خرم دین May 17, 2016 09:13 PM

آقای شریعتمداری اگر روزی قرار بشه که فاسدها در جمهوری فاسد اسلامی از صحنه حذف شوند تو و رهبره فاسدت اولین کسانی هستید که باید گورتون رو گم کنید ،،،ناصر ملک مطیعی ممکنه که نقش های منفی بازی کرده باشه چون بازیگر بوده ،و از اینً راه امرار معاش میکرده ،و تو و رهبر فلان فلان شدت فقط از یک طریق روزتون شب میشه و اون هم بی ناموسی تمام و کمال،،،مرگ بر خامنه ای دجال و باند آدمکشش

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو May 17, 2016 10:36 PM

حسین شریعتمداری مزدور بعضی وقتها بد جوری روی قلم می نشیند
طفلک پری بلنده از داشتن پسری چون حسین شرمنده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: