آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1395 = 18-05 2016

تهدید اژه ای به قطع دست روحانی و فائزه

آخوند جنایتکار محسنی اژه ای: امروز بیشترین تخریب را علیه قوه قضائیه وارد می‌کنند چون می‌دانند این قوه دست افراد خاطی را قطع کرده و می‌کند. می‌دانند امروز کسانی که قصد نفوذ داشته باشند توسط سیستم اطلاعاتی رصد می‌شوند و کسی که محاکمه می‌کند دستگاه قضایی است. آن کسی که نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند و برجام 2،3 و 4 را برملا می‌کند چه کسی است؟ بیشترین تخریب را متوجه آن نهاد می‌کنند.


هشدار صریح اژه‌ای به روحانی و فائزه هاشمی

معاون اول قوه قضائیه هشدار داده که «قوه قضائیه دست افراد خاطی را قطع می‌کند٬ آن‌ها را به محاکمه می‌کشاند و برجام ۲ و ۳ و ۴ آن‌ها را برملا می‌کند.»

به گزارش دیگربان، آخوند محسنی اژه‌ای این هشدار را به حسن روحانی٬ دولت یازدهم و فعالان سیاسی٬ مدنی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب و مستقل از حاکمیت داده است.

وی در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با یکی از رهبران بهائیت در ایران نیز با بیان اینکه این دیدار زشت و قبیح بود، گفت: مطابق قانون با وی برخورد می‌شود.

اژه‌ای در ادامه گفت: «برخی افراد دون صفت و کسانی که برای مطامع دنیا تلاش می‌کنند به شیطان شاخ شکسته و ضربت خورده و دشمن کینه توز از داخل کشور گرا می‌دهند که به این مردم لطمه می‌زنند.»

معاون اول قوه قضائیه افزوده «جای تاسف و شرمندگی است که کسی چشمش را ببندد و امنیت را نبیند و برای متاع دنیا و یا عقده گشایی با دشمن همراهی کند.»



اردلان May 18, 2016 12:29 PM

نقشه دقیق برای بت سازی داره اتوماتیک کار خودشو میکنه حمله های بی امان به فائزه رفسنجانی بخاطر ملاقات با این خانواده محترم بهائی از طرف اصولگرایان امواجی قابل پیش بینی ایجاد کرده که صحنه گردانان این ماجرا یعنی کشورهای غربی برای آماده سازی اجرای یکی یکی سکانسهای این نمایش با نقش آفرینی هنرپیشه ها، آدم خوبها و آدم بدها تا آخر کار ادامه داره ! در واقع ما بعنوان مردم عادی کوچه و بازار باید به اون آگاهی رسیده باشیم که بدونیم این اتفاقات و برخوردهای ظاهرا جدی بین دوجناح حکومت در واقع نمایش یک فیلم سریالی هست و کاملا غیرواقیست و باید ماخودمون را فقط بعنوان یک تماشاچی در کنار یک صحنه تاترحس کنیم نه چیز دیگه ای وگر نه هاشمی رفسنجانی و خانواده اش بهمراه روحانی، اصلاح طلبان و اصولگرایان همه وهمه هنرپیشه های این فیلمی هستند که دولتهای غربی اونو نوشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: