آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه 1395 = 19-05 2016

آیا روسیه هم سپاه را تحریم نظامی می ‌کند؟

یک مقام نظامی روس اعلام کرد که روسیه جنگنده و تانک به رژیم ایران صادر نخواهد کرد؛ زیرا این جنگ افزارها مشمول تحریم های سازمان ملل هستند.

به گزارش العالم، «آلکساندر فومین»، رئیس آژانس فدرال همکاری نظامی روسیه، اعلام کرد که صادرات انواع جنگ افزارهای تهاجمی به رژیم ایران تحت تأثیر تحریم هاست و تنها زمانی که این محدویت ها برداشته شود، می توان دربارۀ این مسأله صحبت کرد.

به نوشته روسیا الیوم، وی افزود: در حال حاضر سلاح های سبک، تسلیحات غیر کشنده و غیر تهاجمی، قابلیت صادرات به ایران را دارند؛ اما تانک و کشتی و جنگنده ها مشمول تحریم های سازمان ملل هستند.



کوروش May 19, 2016 05:09 PM

گويا از قرار معلوم روياهاى سران ج ا و سپاه پاسداران که الکى دل به جنگنده ها و تانک هاي پوتين! متحد هميشگى خود بسته بودند! و مدام باو دل خوش بودند و هى هم پشت سرش نماز ميخواندند! کم کم نقش بر آب ميشود! و پوتين موذى هم مثل هميشه! در اينجا هم بدلايلى که لابد با آمريکايى ها در پشت پرده قرار گذاشته است! بنوعى بهانه گيرى کرده و در مقابل ج ا شانه خالى ميکند! و قول سر خرمن بآقايان دلباخته خود در ج ا مي دهد! خب اين بار اولى نيست که روسيه چنين کارى را ميکند و ج ا را سر کار ميگذارد! و بد قولى مينمايد! اما اين مساله ايست که حکومت جاهل ج ا بسر کردگى رهبر بى کفايت و لجبازش! بخاطر غرب ستيزى و سياست هاى غلط با جامعه بين المللى خود بر سر خود آورده است! که حال مجبورا جناب عظما و دارو دسته اش در ج ا بايد بساز روس ها برقصند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: