آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 اردیبهشت ماه 1395 = 20-05 2016

آمریکا: روسیه و غرب بسمت درگیری پیش می‌روند

معاون وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که رابطه میان غرب و روسیه در حال نزدیک شدن به مرحله درگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، باب ورک، معاون وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس دفاعی نروژ—آمریکا در واشنگتن، گفت: استنباط من این است که روسیه از مرحله رقابت که به عقیده من مرحله نرمالی است، گذشته و وارد مرحله رویارویی با غرب شده است.

پیش تر یکی از ارشدترین ژنرال بازنشته ناتو گفته بود که غرب در معرض خطر جنگ با روسیه قرار دارد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ژنرال سر ریچارد شیرف که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ میلادی به عنوان معاون فرمانده عالی ائتلاف ناتو در اروپا خدمت کرده بود، گفت: حمله به استونی، لیتوانی یا لتونی که همگی اعضای ناتو هستند یک احتمال جدی محسوب می‌شود و غرب باید اکنون برای اجتناب از یک فاجعه بالقوه وارد عمل شود.

وی کتابی تحت عنوان "۲۰۱۷: جنگ با روسیه" نوشته و تاکید کرده است رویدادهایی که در این کتاب توصیف می‌شوند کاملا محتمل هستند. حقیقت ترسناک این است که از آنجایی که روسیه تمامی جنبه‌های ظرفیت دفاعی‌اش را به تجهیزات اتمی مجهز کرده، اگر جنگی صورت گیرد اتمی خواهد بود.

ژنرال شیرف گفت: ممکن است پوتین با مشاهده ضعف در ناتو به مداخله در حوزه بالتیک متقاعد شود و پیش بینی می‌شود که پوتین همانند کاری که در کریمه انجام داد، اقداماتش را به عنوان یک عمل دفاعی برای حفاظت از اقلیت‌های روس زبان در این کشورها توجیه کند.




ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد! May 20, 2016 12:41 AM

پوتین رویای امپراطوری بزرگ روسیه را در سر دارد، اردوغان به دنبال احیای امپراطوری عثمانی است، خامنه ای آرزوی ولایت کل مسلمین را در سر دارد، و داعش در صدد برپایی حکومت جهانی اسلام است
رهبران مافیاهای حکومتی در گذشته زندگی می کنند و از دنیای جدید، شفافیت اطلاعات، دمکراسی و حقوق بشر هراس دارند۰ از این رو همه را مطیع خود می خواهند و برای رسیدن به این هدف هر وسیله ای را توجیه می کنند۰ آنها مغز کوچکی دارند و دنبال منافع کوتاه مدت هستند بدون اینکه به عواقب آن بیندیشند و از نتایج بلند مدت آن بهراسند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: