آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1395 = 22-05 2016

بازداشت ۷۰ دختر و پسر در ۲ مهمانی شبانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۷۰ نفر طی ۷۲ ساعت در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، سید علی‌اکبر حسینی اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت دو پارتی مختلط در سطح شهرستان نیشابور باهمت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: دوشنبه گذشته یک پارتی مختلط در منطقه فوشنجان با کار اطلاعاتی سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج نیشابور شناسایی و پس از جمع‌آوری به نیروی انتظامی شهرستان تحویل گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: در این پارتی ۱۴ دختر و ۱۴ پسر دستگیر و به همراه مشروبات الکلی کشف شده جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند.

حسینی با اشاره به دیگر اقدام این ناحیه در جمع‌آوری پارتی در سطح شهرستان گفت: بامداد جمعه نیز با رصد اطلاعاتی در شهرستان از برپایی یک پارتی در منطقه باغرود نیشابور مطلع شدیم که با هماهنگی قضایی، نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج نیشابور وارد صحنه شدند و بیش از ۴۰ دختر و پسر را دستگیر کردند.

وی افزود: از این پارتی مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید و در حال حاضر این افراد جهت بررسی و تا پایان تحقیقات در اختیار این ناحیه مقاومت خواهند بود و پس از آن به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.



Akbar May 22, 2016 09:25 AM

اردلان May 22, 2016 10:19 AM

کور بشه چشم آخوندو بسیجی که نمیتوند یک جشن کوچیک بچه های مردم رو ببیند این آخوندای نکبت دوست ندارند تفریح جونا رو ببیند اگه قرار بود تو این مهمونیها جونا بجای مصرف مشروبات الکلی ؛ شیشه، کراک و کریکدیل و یا حتی قرصهای روان گردان مصرف میکردند هرگز دستگیر نمیشدند چرا که حکومت از جونایی که مشروبات الکلی مصرف میکنند وحشت داره و دوست داره همه مردم رو بیارند به مصرف مواد مخدر و روان گردان تا اینجوری جونا رو اسیر خواسته های پلید خودش کنه درود به این جونهای شهر نیشابور که تابوی نبود جشن سرور رو تو این شهر شکستند و با این کار خوبشون (برگزاری پارتی مختلط شبانه) رعشه به اندام زار رژیم انداختند

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس May 22, 2016 11:49 AM

باید برای کسانی که اینگونه پارتی ها را لو می دهند تله گذاشت و سر وقت همان جرمی که برای بچه ها می دوزند بر سر شخص لو دهنده پارتی آورد
در کل باید این افراد که بیش از یکی دو نفر در هر محله ای نیستند شناسایی شوند و تنبیه شوند تا بقیه حساب کار خود را بکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: