آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1395 = 22-05 2016

مانور موشکی "حیدر کرار" و نامه سناتورها

یک مانور موشکی دیگر از امروز در مناطق مرکزی ایران آغاز شده است. در همین حال دو سناتور آمریکايی این اقدام را رفتار خطرناک رژیم ایران خواندند.

به گزارش آنا، رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با نام «حیدر کرار3» و با رمز «یا صاحب‌الزمان» از ساعتی قبل در مناطق مرکزی کشور آغاز شد.

در این رزمایش که در کویر مرنجات آران و بیدگل کاشان و نصرآباد اصفهان در حال برگزاریست، چند موشک فجر شلیک و انواع تاکتیک‌های جنگ‌های نامتقارن نیز برای مقابله با تهدیدات منطقه‌ای تمرین خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این باره گفته:‌ پیام ما این است دشمنانی که خیال خام تهدید و تجاوز دارند بدانند در این مملکت سربازان ولایت مداری وجود دارند که در هر نقطه دنیا لازم باشد حاضر می شوند.

این در حالیست که دو سناتور پرنفوذ آمریکايی در نامه ای به وزیر خزانه داری این کشور گفتند برنامه های موشکی رژیم ایران بر خلاف قراردادهای بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مارکو روبیو» و «مارک کرک» دو سناتور جمهوری خواه در این نامه از وزیر خزانه داری آمریکا خواستند مانع دسترسی رژیم ایران به گردش دلار در تجارت جهانی شود.

در این نامه آمده است: رژیم ایران به صراحت از تروریسم حمایت کرده و برنامه های موشکی آنها رفتاری خطرناک و بر خلاف قراردادهای بین المللی است و نباید اجازه داد تهران به بانک های خارجی نزدیک شود.



امیر ارشادی May 22, 2016 04:06 PM

کر کر خنده ملت که حیدر آمد
حیدر کرار مکرر ز پس کوه آمد
زیر دریایی و موشک و توپ
همه در زیر شن و تپه و حیدر آمد
راس حیدر نگر نقدی و پاسدار وبسیج
همه با ورد ودعا اکبر و اصغر آمد
غرب همه در وحشت که باز حیدر کرار آمد
امت مات و مشنگ مشت گره کرده بگویید با هم
مرگ بر امریکا ی جهانخوار که حیدر زپس کوه آمد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: