آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1395 = 22-05 2016

ایران؛ مصرف الکل در بین جوانان بالاتر رفته

شش درصد مردم ایران تجربه مصرف نوشیدنی‌های الکلی داشته‌اند و مصرف الکل در بین جوانان ایران بالاتر رفته است.

به گزارش دیگربان، این مطلب در میزگردی که به منظور بررسی پدیده مصرف نوشیدنی‌های الکلی در ایران در خبرگزاری ایرنا برگزار شده بود٬ عنوان شده است.

در این میزگرد گفته شده که «تعداد مراجعه کنندگان بر اثر مسمومیت به الکل در اعیاد و پنجشنبه و جمعه‌ها افزایش می‌یابد.»

یکی از کارشناسان در این میزگرد از «اپیدمی» مسمومیت با الکل سخن به میان آورده و کارشناسی دیگر گفته که «مصرف علف و حشیش در میان جوانان گسترش یافته است.»

در این میزگرد همچنین گفته شده که «ساقی‌ها در ایران در برخی از الکل‌ها مواد روانگردان مانند ترامادول یا دیازپام حل می‌کنند.»



اردلان May 22, 2016 11:35 AM

بنظر من مصرف مشروبات الکلی سالم با کیفیت الکل طبیعی و با درصد پائین مثل شراب و یا آبجو برای جوانان و سنین بالاتر نتنها اشکالی نداره بلکه برای بدن خیلی هم سودمند هست ! اما مصرف سیگار، قلیان و انواع مواد مخدر هم برای بدن و هم برای روح و روان خیلی خطرناک هست و باید جونا مواظب باشند که رژیم آخوندی سعی و تلاش میکنه که همه مردم عادی رو معتاد به دود و مواد مخدر کته تا اینجوری بتونه جلوی شورش احتمالی شما جونا رو بگیره بهترین شیوه برای نوشین می و شراب باید بهمراه گوشت و سبزیجات تازه باشد نوشین مشربات با شکم خالی هم ممکن که عوارض گوارشی بدنبال داشته باشید ! بکوری چشم آخوند پارتی بگیرد، خوش باشید، از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید بنوشید بسلامتی یکدیگر و سرنگونی حکومت اسلامی قربان همه شما جونا و بزرگترها اردلان (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: