آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1395 = 22-05 2016

خرگوش های میلیونی؛ سرگرمی تازه آقازاده ها

بازار خرید و فروش حیوانات خانگی از جمله خرگوش در حالی داغ شده است که هیچ نهادی بر این تجارت زیرزمینی نظارت نمی کند.

به گزارش خبرگزاری میزان، چند سالی است که تب نگهداری حیوانات خانگی در بین مردم داغ شده و به نوعی حیوانات مهمان خانه های ایرانی شده اند و پای انواع حیوانات از سگ و گربه تا سنجاب و خوکچه و مار و خرگوش به خانه‌ها باز شده است.

در این بین فروش خرگوش مشتریان خاص خود را پیدا کرده است و درسایت های اینترنتی انواع خرگوش به قیمت های متفاوتی به فروش می رسد .

بر اساس این گزارش خرگوش لوپ فرانسوی به قیمت 950 هزار تومان و خرگوش لوپ نر به قیمت 450 هزار تومان به فروش می رسد.همچنین خرگوش لاین هد به قیمت 185 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

البته قیمت برخی از این خرگوش ها گاهی میلیونی نیز می شود و یک مینی تدی لوپ ماده به قیمت سه میلیون و500 هزار تومان به فروش می رسد.

بر اساس این گزارش برای خرید یک خرگوش فرنچ لوپ باید بین 500 هزارتا یک میلیون تومان هزینه کرد.

جدا از قیمت های قابل توجه خرید حیوانات خانگی برای نگهداری آن نیز باید هزینه جداگانه ای پرداخت به عنوان مثال برای تهیه غذای مخصوص خرگوش باید 17 هزار تومان،برای تهیه شامپوی مخصوص حیوانات کوچک بیش از 30 هزار تومان ،برای تهیه اسباب بازی مخصوص بیش از 10 هزار تومان،اسپری ضد انگل مخصوص 25 هزار تومان،ظرف غذا حیوانات 15 هزار تومان و قفس مخصوص بیش از 100 هزار تومان هزینه کرد که البته اگر قصد تهیه یک قفس فانتزی را داشته باشید باید حتی تا 500 هزار تومان نیز هزینه کرد.

بر اساس این گزارش بازار فروش حیوانات خانگی درحالی داغ شده که بسیاری از این حیوانات از مبادی غیر رسمی به کشور وارد می شود و خرید و فروش این حیوانات در فضای مجازی در حالی است که بسیاری از سایت های فروش بدون مجوز در حال فعالیت هستند و حتی هیچ نهادی براین تجارت زیرزمینی نظارت نمی کند.



امیر ارشادی May 22, 2016 09:47 PM

اگر این پدران سر بچه های خودرا گرم میکردند این بچه ها دنبال خر و خرگوش نمیرفتند خاک بر سرتان آغایان که از خر فقط خریت واز خرگوش هویج جویدن را به ارث برده اید و رسم سرگرم کردن کره های خود را نمیدانید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: