آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 خرداد ماه 1395 = 23-05 2016

ترکیه؛ آب پاکی کامرون روی دست اردوغان

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز تاکید کرد: ترکیه به این زودی به اتحادیه اروپا نخواهد پیوست. با نرخ کنونی پیشرفت، ترکیه شاید تا سال ۳۰۰۰ میلادی نیز نتواند به اتحادیه اروپا ملحق شود.

به گزارش تسنیم، ترکیه باید ۷۲ معیار مورد نظر اتحادیه اروپا را تامین کند. آزادی مطبوعات و قانون مبارزه با تروریسم از مهمترین این موانع به شمار می‌رود.



احمد اکبری May 23, 2016 11:54 AM

کامرون کار خوبی انجام داده چرا؟چون اردوغان عامل اصلی پولشویی و ضد آزادی بیان و رسانه هاست؟؟ او خطر جدی برای صلح جهانی است او اگر ردای ریاست جمهوری را بر تن کند؟ دیگر متوقف نمودن او بس دشوار خواهد بود؟تمام جهان باید در برابر او بایستند.

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس May 23, 2016 12:05 PM

ترکیه یک کشور متجاوز به اروپا به حساب می آید و علت آن هم جنگهای قرون وسطی و بین امپراتوری اتریش و مجارستان با امپراتوری عثمانی بود و همچنین جنگهای اول و دوم جهانی ولی ترکیه معمولا یک متحد ایران به حساب می آید و با ورود ترکیه به اتحادیه اروپا ترکیه هم از ایران بسیار فاصله می گیرد و بهتر است که ترکیه هرگز جزئی از اتحادیه اورپا نشود
ولی این دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هم همه کاره اتحادیه اروپا نیست و بریتانیا تا چند ماه دیگر باید در یک همه پرسی تصمیم بگیرد که آیا در اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند یا نه و در صورت خارج شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا دیگر دیوید کمرون کسی نیست که بخواهد برای ترکیه نسخه بپیچد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush May 23, 2016 08:30 PM

در دوران حكومت اردوغان قلع و قم كردن وطن پرستان از روز اول بوده و ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: