آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 خرداد ماه 1395 = 24-05 2016

خبرگزاری سپاه: آبروی افراد و حمله به روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها تعارض میان برخورد دولتیان و بالاخص شخص رئیس جمهور با مسائل یکسان و مشابه، به یک امر عیان و رویه تبدیل شده است.

عدم موضع گیری ثابت دولت در مقابل مسائل کاملا یکسان، ناشی از نوع نگاه سیاسی و جهت گیری‌های خاصی است که عموما به دلیل رفتار نامتجانس شخص رئیس جمهور در بدنه دولت، پدید آمده است.

جالب آنجاست که متاسفانه در اکثر موضع گیری‌های صورت گرفته، برخورد زننده و تند دولت و توهین های دولتیان، متوجه افرادی است که دلبسته نظام و انقلاب بوده و سال‌ها در این جهت تلاش کرده‌اند. در عین حال وزنه حمایتی دولت درجهت افرادی است که متاسفانه سابقه روشنی در حمایت از نظام و انقلاب نداشته و در بسیاری از موارد به لاقیدی متهم هستند.

تداوم چند ده ماهه این برخوردهای ناهمگون و ناعادلانه دولتیان و رئیس جمهور با دوستداران و علاقمندان نظام که با اهداف سیاسی و انتخاباتی همراه بوده و هست، منجر به دلسردی و یاس نیروهای مومن و انقلابی شده است. عدم واکنش همگانی و یکدست با این گونه برخوردهای دوگانه توسط سایر دلسوزان نظام، باعث ادامه این روند نامطلوب شده است.

داستان اخیر مینو خالقی و قضیه بورسیه‌ها، مصداق کاملی است از برخورد کینه توزانه دولت با یک طیف از جوانان مومن و انقلابی و حمایت از یک شخص با عملکرد نامعلوم و شاید سیاه!

برخورد دوگانه دولت و بسیاری از مسئولین با قضیه بورسیه‌ها و مینو خالقی نشان داد که اعتبار و آبروی افراد به منظور نیل به اهداف خاص سیاسی، هیچ موضوعیت و اهمیتی نداشته و تنها سیاست برخی از نفوذی‌ها از راه اندازی این بازی‌های رذیلانه، حمایت از جریان‌های خاص لاقید است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: