آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 خرداد ماه 1395 = 24-05 2016

مخالف سرسخت ملاها؛ گزینه معاون اولی ترامپ

انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در پائیز آینده برگزار می شود و چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، جانشین باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد دو رقیب نهایی هیلاری کلینتون از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوی خواه خواهند بود.

یکی از مسائلی که در روند کارزار انتخاباتی می تواند به موقعیت کاندیداها کمک کند انتخاب معاون اول است. به عقیده تحلیلگران، اهمیت انتخاب معاون اولی دونالد ترامپ بسیار مهمتر از نامزد دموکراتها است.

ترامپ باید فردی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کند تا ضعف کارشناسی او را در حوزه های مختلف پوشش دهد و از سوی دیگر حزب جمهوری خواه را که در حمایت از او دچار دو دستگی شده متحد کند.

خود ترامپ عنوان کرده است که قصد دارد فردی با سابقه سیاسی کارآمد را برای این پست انتخاب کند. از جمله افرادی که تا کنون از آنها برای تصدی این پست نام برده شده است، می توان به سناتور باب کورکر اشاره کرد.

سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا به واسطه مخالفت های جدی اش با روند مذاکرات دولت اوباما با رژیم تهران به یک مخالف سرسخت حکومت ایران تبدیل شده است.

چند وقت پیش نشریه پولتیکو درباره وی نوشته بود: او ترسی از کنار زدن محافظه کاری قدیمی ندارد....او آدم سرسختی است که از شنا در خلاف جهت رودخانه ترسی ندارد.



masood May 25, 2016 08:11 AM

حکومت آخوندی ایران : با باج و خراج های بسیار بسیار بزرگ و پولهای فراوان درشت دهان این سناتورها و سیاستمداران ایالات متحده را می بندد ( البته این انقلاب اسلامی زائیده آمریکاست )

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: