آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1395 = 25-05 2016

عکس ویزای شینگن خامنه ای برای رهبر طالبان

شبکه تلویزیونی "دنیا نیوز" پاکستان می گوید گذرنامه شخصی بنام "ولی محمد" که گفته میشود ملا اختر محمد منصور، رهبر طالبان بوده نشان می دهد که وی در سالهای اخیر دوبار به ایران سفر کرده است. (عکس زیر)

به گزارش رادیو فرانسه، این گذرنامه بعد از حمله روز شنبه هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به ماشین حامل ملا اختر منصور بدست آمده و تصویر آن شباهت زیادی با تصویر رهبر طالبان دارد.

دنیا نیوز در گزاش خود تصویر یکی از ویزاهای جمهوری اسلامی به ولی محمد را منتشر کرده که با امضای شخصی بنام علیرضا محمودی، وابسته یکی از کنسولگری های رژیم ایران در پاکستان امضا شده است.

از سوی دیگر روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام اروپایی گزارش داده است که ملا اختر منصور، رهبر کشته‌شده‌ طالبان برای معالجه پزشکی به ایران سفر کرده بود.

پس از انتشار خبر کشته‌شدن ملا منصور، وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که در محل حادثه پاسپورتی با عکس ملا منصور پیدا کرده که نشان می‌دهد که او با نام جعلی به ایران سفر داشته است.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات وزارت خارجه پاکستان گفته: مراجع ذیربط در ایران رد می‌کنند که چنین فردی در چنین تاریخی از مرز ایران وارد پاکستان شده باشد.

نیویورک تایمز به نقل از این مقام اروپایی افزوده از آنجایی که سازمان امنیت پاکستان در پی ملا منصور بوده است، او به بیمارستان‌های پاکستان مراجعه نمی‌کرد و به همین دلیل به ایران رفته بود.

روزنامه گاردین چاپ انگلیس نیز در این رابطه نوشته است: کشته شدن ملا منصور پرده از رابطه طالبان با رژیم ایران بر می‌دارد.

این منبع نوشت: کشته شدن رهبر طالبان در جاده مرزی ایران دید تازه ای به رابطه پیچیده این گروه شورشی با رژیم تهران را نشان می‌دهد. آنها ثابت کرده‌اند که برغم اختلاف ایدئولوژیکی که میانشان وجود دارد، اما آماده همکاری با هم هستند.


ایران پرس نیوز




فريبرز May 24, 2016 06:39 PM

فرق ملا منصور و على گدا در اين است كه آمريكا ملا منصور را در اتوموبيل و در ضمن حركت براحتى هدف قرار مى دهد ولى بيت رهبرى را كه ثابت است و دفاعى هم ندارد را نمى تواند بزند! لازم است توپچيهايشان را عوض كنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی May 24, 2016 07:59 PM

ملا منصور هرچند بواسیرت در بیت عمل شد
اما جان شیرین بر سر ماتحت گذاشتی !

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی May 25, 2016 12:56 AM

لطف ویزای امام در آنست
که سریعا به درک وصل شوند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood May 25, 2016 08:23 AM

با کشته شدن این آدمها چیزی عوض نمی شود همانطور که در ایران آخوندی با ازبین رفتن علی خامنه ای چیزی عوض نمی شود چون افرادی فراوان هستند که راه و منش آنان را ادامه می دهند البته با یک فرمی دیگر و شیوه ای جدید و به اصطلاح با بازی دادن یا بهتر فریب ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: