آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1395 = 25-05 2016

اعدام ۱۱ زندانی جوان در زندان رجایی شهر

سحرگاه امروز یازده زندانی (بین ۲۲ تا ۲۵ سال) در زندان رجایی شهر کرج به دار آویخته شدند. یکی از زندانیانی که هویتشان توسط هرانا احراز شده، کودک-مجرم بوده و زمان وقوع جرم ۱۶ سال داشته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گروهی ۱۱ نفره از زندانیان بین ۲۲ تا ۲۵ سال در زندان رجایی‌شهر کرج که در هفته جاری برای اجرای حکم قصاص و اعدام به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند، سحرگاه امروز به دار آویخته شدند.

هرانا تا زمان تنظیم این گزارش موفق به احراز هویت ۹ زندانی شده است که یکی از آنان کودک-مجرم بوده و زمان وقوع جرم ۱۶ سال داشته است.



اردلان May 25, 2016 05:12 PM

بنظرمن قتل عام این ۱۱ زندانی نگون بخت در زندان گوهر دشت به نام اعدام دو روز پس از انتصاب احمد دایناسور (جنتی) بعنوان رئیس مجلس شیاخین(خبرگان) در حقیقت به این خاطر هست که رژیم از وحشت امکان انتقام گیری همه کسانی که در این انتصابات (رای گیری) شرکت کرده اند و با این وجود حالا احساس سرخورده گی پیدا کردند به همین خاطر جنایتکاران حکومتی به قصد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و همه رای دهندگان مجبور شدنند تصمیم به کشتار این جوانان زندانی بگیرند البته داعش مسلکان که در راس حکومت هستند بهتره اینو بدونند ! گذر پوست به دباغ خانه میخوره من و یارانم برای انتقام به وقتش همونجا دم در دباغ خونه صبورانه منتظر پذیرای همه جنایتکارهای دستگیر شده احتمالی میمونیم ! بهتره اینم بدونند، شاهنامه آخرش خوشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: