آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1395 = 25-05 2016

بعد از تهدید خامنه ای، برادر روحانی کجاست؟

یک منبع نزدیک به محافل امنیتی و نظامی در ایران نوشته: درباره غیبت مبهم فریدون در دولت هنوز کسی توضیحی نداده است و مشخص نیست مردی که همیشه در کنار برادرش حضور داشت، این روزها کجاست؟

خبرگزاری "دانشجو" (بسیج): برادر حسن روحانی این روزها کجاست؟ حسین فریدون در سفر قم و دیدارهای دیپلماتیک روز گذشته دیده نشد.

حسین فریدون برادر رییس جمهور و دستیار ویژه او که در نفسگیرترین دور از مذاکرات هسته ای، به ناگاه در جمع اعضای تیم مذاکرات دیده شده بود تا به زعم عراقچی معاون وزیر خارجه، رابط تیم مذاکرات با رییس جمهور باشد و درباره مسائل فوری به زبان سمنانی و سرخه ای از رییس جمهور مشورت بگیرد، در اجلاس سالانه سازمان ملل در نیویورک، برادرش را در سالن و بیرون از سالن اجلاس همراهی کرده بود، به نمایندگی از برادرش به ملاقات یکی از سران فتنه در بیمارستان رفته و سلام برادرش را به او رسانده بود و به تعبیری دیدارها، ملاقاتها و سفرهای برادرش را فرماندهی می کرد، مدتی است، نیست.

سحام نیوز پیش تر نوشته بود: حذف یاران کلیدی روحانی توسط رهبر آغاز شد...بر اساس گزارشات، آیت الله خامنه‌ای صراحتا از حسن روحانی خواسته تا بین حضور برادرش حسین فریدون در دولت و رابطه مطلوب خود با رییس‌جمهور، یکی را انتخاب کند.



امیر ارشادی May 25, 2016 10:45 PM

شیخ و ملا و امام کجا پنهان بشوند گر که ورق برگردد ؟
تو بزن حدس نگو زیر عبا و منبر!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: