آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 خرداد ماه 1395 = 26-05 2016

شرط آمریکا برای استفاده تهران از منافع برجام

هماهنگ‌کننده آمریکایی «برجام»، رژیم ایران را مقصر مشکلات ایجاد شده پس از توافق هسته ای دانست و و بر همین اساس، شرط‌هایی را برای بهره‌مند شدن تهران از منافع اقتصادی پیشهاد کرد.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا برخورداری رژیم ایران از منافع اقتصادی اجرای توافق هسته‌ای را از جمله به قطع آزمایش‌های موشکی مشروط کرد.

به گزارش فارس، «استفان مول»، هماهنگ‌کننده آمریکایی اجرای «برجام» در نشست استماع بامداد پنجشنبه در کمیته بانکداری مجلس سنا، پیشنهاد کرد در صورتی که رژیم ایران می‌خواهد از منافع اقتصادی رفع تحریم‌ها بهره‌مند شود، باید آزمایش‌های موشکی خود را متوقف کند.

این در حالیست که در بیاینه پایانی مجلس خبرگان آمده است: رفتارهای خصمانه مسئولان آمریکایی در قبال عمل ایران به تعهدات خود در برجام، می تواند به روح توافق که مهم ترین بخش آن رفع تمام تحریم هاست لطمه وارد کند، خواست نمایندگان ملت در مجلس خبرگان رهبری از مسؤولان این است که به شکلی عزتمندانه و با در نظر گرفتن شرایط 9 گانه رهبری، پاسخی کوبنده به موارد نقض برجام داده و اجازه ندهند طرف های مذاکره کننده غربی، علی الخصوص آمریکا، با نیرنگ و فریب به اهداف شوم خود نائل آیند و از طرح برجام 2و3 که توانمندی های ملت بزرگ ایران را در خطر طمع بیگانگان قرار می دهد، باید پرهیز کرد.



اردلان May 26, 2016 07:31 PM

! عروس رفته گل بچینه برجام ۲ و ۳ و ۴ تا آخر ادامه داره بهرحال خامنه ای برای برداشتن موانع بر سر اجرایی شدن مو بموی فرامین اربابش آمریکا باید خطبه عقد چند بار دیگه بوسیله آژانس با اجازه بزرگترهای طرفین خونده بشه تا عروس ( خامنه ای ) بله رو بگه (؛

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: