آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 خرداد ماه 1395 = 27-05 2016

آب کرمان؛ اظهارات تکاندهنده یک مقام حکومتی

نماینده کرمان در شورای عالی استان­‌ها با اشاره به مشکلات بهداشتی مردم این استان گفت: هنوز در کرمان آبرسانی به مردم از طریق لوله‌های آزبست صورت می‌گیرد، در حالی که استفاده از این لوله‌ها در شبکه آبرسانی موجب ابتلا به سرطان می‌شود.

به گزارش ایلنا، کمال جوانمرد در خصوص مشکلات بهداشتی این استان اظهار کرد: استان کرمان با داشتن بیشتر از 11 درصد از خاک کشور دچار مشکلات ساختاری و زیرساختی است و در این زمینه مهمترین مساله بحران آب است که در کنار آن مشکل مدیریت بحران آب نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹۰۰ روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شود و بیلان آب کرمان منفی است، گفت: در دشت‌هایی مثل رفسنجان فرو چاله‌هایی وجود دارد که موجب نشست زمین شده که نشان‌دهنده این است که مسئولان باید روی بحران آب تمرکز بیشتری داشته باشند.

جوانمرد افزود: در کرمان همچنان آبرسانی به مردم از طریق لوله‌های آزبست صورت می‌گیرد و این لوله‌ها هنوز از رده خارج نشده‌اند، در حالی که استفاده از این لوله‌ها موجب ابتلا به سرطان‌ می‌شود و متاسفانه با وجود این لوله‌ها آبی که باید باعث حیاط مردم کرمان شود؛ موجب ممات این مردم شده است.

وی تاکید کرد: رابطه مستقیمی بین میزان بالای سرطان در کرمان و استفاده از لوله‌های آزبست وجود دارد که نشان می‌دهد؛ یکی از متغیرهایی قابل تامل در رابطه با میزان بالای سرطان در کرمان همین لوله‌های آزبست و مواد خطرزا در آب است.



Mahtab May 27, 2016 06:20 PM

اگر این حکومت کثیف و سران کثیف و دزدش بخواهند به مردم و مملکت برساند و سرمایه ملی را صرف کشور و مردم کنند پس چطوری جیبها و حسابهای خودشان رو پر کنند و آقازاده هاشون پورشه سوار بشوند و پسر رهبرش ۱ میلیون پوند ببره انگلیس که بچه دار بشه، یک مشت دزد بیسواد غارت گر افتادن به جون این مردم و مملکت که دارند مثل خوره دار رو ندار این مردم و کشور رو غارت میکنند آب که جای خود چند صبای دیگه نون خالی هم مردم گیرتون نمیاد حالا هی برثد رای بدید و امید به این غارت گران داشته باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: