آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 خرداد ماه 1395 = 29-05 2016

یک منبع پاسداران: احتمال بازداشت برادر روحانی

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران امروز با عنوان "سکوت دادستان کل کشور نسبت به احتمال بازداشت برادر رئیس‌جمهور" نوشت: محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر این‌که برخی سایت‌های خارجی از احتمال بازداشت شدن حسین فریدون خبر داده‌اند، سکوت کرد و پاسخی نداد .

روزنامه آرمان نزدیک به دولت روحانی دیروز با عنوان "دلیل غیبت حسین‌فریدون در جلسات‌ دولت؟" نوشت: رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری درباره مطالب برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم حضور حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری و غیبت وی در جلسات هیأت دولت گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم .

سحام نیوز نزدیک به مهدی کروبی پیش تر خبر داده بود که حذف یاران کلیدی روحانی توسط رهبر آغاز شده است.

این منبع نوشت: بر اساس گزارشات، آیت الله خامنه‌ای صراحتا از حسن روحانی خواسته تا بین حضور برادرش حسین فریدون در دولت و رابطه مطلوب خود با رییس‌جمهور، یکی را انتخاب کند.



Koroush May 30, 2016 01:58 AM

هر روز يك نمايش مسخره براى سر پوش گذاشتن به روى غارت و جنايتشان و يا به عبارتى مردم را از مسائل مهم كه همان جنايت و غارتشان است پرت كنند كه متاسفانه عده اى هم به وسيله رسانه هاى غرب گول ميخورند، و سرگرم ميشوند و از فكر اصلى كه نجات ايران است دور ميشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: