آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 خرداد ماه 1395 = 30-05 2016

سوریه؛ اتهام بی سابقه اردوغان به رژیم ایران

باشگاه خبرنگاران (صداوسیما): رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گستاخانه جمهوری اسلامی را به کودک کشی در سوریه متهم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، "رجب طیب اردوغان،" رئیس جمهور ترکیه، در سخنرانی خود در مراسم پانصد و شصت و سومین سالگرد فتح قسطنطنیه مدعی شد: روسیه، ایران در سوریه چه می کنند؟ آنها ادعا می کنند که با داعش مبارزه می کنند؛ اما با کشتن کودکان سوریه نمی توانند داعش را نابود کنند.

وی در ادامه افزود: راه درست، رهایی ملت سوریه از نظام خون ریز "بشار اسد" است. اسد ظالم، تروریسم دولتی را به اجرا گذاشته و هویت سوریه و ملت و تاریخ سوریه را خدشه دار کرده و از بین برده است. نظام سوریه با هماهنگی و همکاری با داعش دست به جنایت می زند. نظام سوریه بدون وجود این تروریستها نمی تواند پا بر جا بماند.



احمد اکبری May 30, 2016 07:44 PM

دیگ به دیگ میگه رویت سیاه -اگر ممکنه خودته توی آیینه نگاه کن ؟خواهی دید پدر هرچه تررویسته اونیست -که می بینی-در ضمن به نصیحت غنوشی تعمدی بنما؟ از رویا وتوهم امپراطوری عثمانی بیرون -آ- همین کنگره هاست سراب سلطانی را می بینی؟ با آن گارد کهنه و هلهله ی وهای هوی اطرافی یانت که به دنبال پست و مقامند نگاه نکن ؟تو همانی که از دست یک روز نامه نگار شبها سراسیمه از خواب بر می خیزی؟ تا صبح پریشانی که به محض دمیدن خورشید به رئیس قضا تذکر بازداشت مجددش را بدهی؟ بترس از روزی که مثل صدام- قذافی و آواره نشوی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: