آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 خرداد ماه 1395 = 31-05 2016

ایران؛ یک جنایت دیگر/ مافیايی که سر می بُرد

مدیر کل سازمان جنگل‌ها در حمله مسلحانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. روابط عمومی سازمان جنگل‌ها با اشاره به اینکه حادثه مصدومیت مدیرکل این سازمان بر اثر اصابت گلوله را تکذیب نمی‌کنیم، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم خبری در مورد جزئیات این حادثه ارائه دهیم.

هراس‌افکنی در دل محافظان طبیعت

مافیای قاچاق چوب در جنگل‌های ایران می‌تازد؛ مافیایی که درچند سال اخیر دیگر پنهانی درختان جنگل را قطع نمی‌کند بلکه آشکار و در مقابل چشمان مسئولان هزاران درخت را قطع می‌کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

به گزارش ایسنا، روزنامه «قانون» می‌نویسد: درپس پرده این قاچاق سهمگین درخت و چوب ومنابع طبیعی ایران، چه سودی نهفته است که این مافیا حتی از کشتن و تهدید و قتل ابایی ندارد؟

مافیایی که مهندس پیروی رئیس سابق منابع طبیعی«ماسال» را در جنگل‌های هفت دغنان با تیغه‌های موکت‌بری سر برید، و همان مافیایی که شبانه شهید «رشیدغفاری» را در منطقه جوکندان در مقابل چشمان دخترک کوچکش به گلوله بستند و برای همیشه سایه پدر را از زندگی دختر دریغ، و جنگل را از یکی از حافظان راستینش محروم کردند.

تکرار ماجراهایی چون قتل«رضا ارغوان» جنگلبان قراردادی منابع طبیعی، یا داستان تلخ دختر رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق میاندوآب را مگر می‌توان از یاد برد که مقابل دانشگاه آزاد علوم پزشکی اردبیل، در سال ۸۲ با سربریده رهایش و قاچاقچیان چوب ازهمین حربه برای تهدید یکی دیگر ازمحیط بانان منطقه استفاده کردند که اگر دخترش به دانشگاه برود همین بلا را سر او هم خواهند آورد.



سام May 31, 2016 08:17 PM

خامنه ای پدر خوانده،،جرم و جنایت در ایران،،،،تنها وابستگی به ارگانهای امنیتی میتونه این جنایات رو توجیه کنه ،،،مرگ بر خامنه ای

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 1, 2016 07:13 AM

با وجودی که با احکام مرگ در جهان مخالف هستم
بایستی علی گدا و هزاران ملا و مزدور و نو کیسه محکوم به مرگ شوند
ایران ، افغانستان، عراق و سوریه را در خاک و خون ویران کردند
هر کس در هر لباس خدمت کند می کشند
گور به گور شود خمینی !


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: