آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 خرداد ماه 1395 = 31-05 2016

آلمان و پناهجویان؛ بازهم تعرض جنسی به زنان

رادیو فرانسه: آخر هفته گذشته دست کم 18 زن آلمانی در جریان برگزاری یک فستیوال موسیقی در شهر دارمشتات آلمان از سوی گروهی از مردان آسیائی تبار مورد تعرض جنسی قرار گرفتند. در این رابطه 3 پناهجوی پاکستانی 28 تا 31 ساله دستگیر شدند و پلیس در جست و جوی دو تا سه مرد دیگر است.

تعرض به زنان بر اساس گزارش رسانه های آلمانی به صورت گروهی صورت گرفته است. مردان، در گروه های چندنفره زنان جوان را به محاصره کشیده و مورد آزار جنسی قرار داده اند.

این ماجرا در جریان برگزاری یک فستیوال موسیقی اتفاق افتاد که ورود به آن برای همگان آزاد بود. سه زن در محل به پلیس مراجعه کردند و ماجرای آزار جنسی خود را شرح دادند. تا شامگاه دوشنبه، تعداد شکایت ها به 18 مورد رسید.

شهر دارمشتات در 30 کیلومتری فرانکفورت یک شهر دانشگاهی است. آنچه آخر هفته در این شهر بروز کرده، ماجرای تعرض گروهی به زنان کلن در شب سال نو را تداعی می کند که باعث تحریک شدید افکار عمومی علیه پناهجویان شد.

حزب راستگرا و اسلام ستیز "آلترناتیو برای آلمان" با بهره برداری تبلیغاتی گسترده از این ماجرا توانست در سه ایالت مهم آلمان برای نخستین بار وارد پارلمان های ایالتی شود.

این حزب که بستن مرزهای آلمان به روی پناهجویان و جلوگیری از همه نمادهای اسلامی را شعار خود قرار داده، اکنون در موقعیتی قرار گرفته که پیش بینی می شود در انتخابات سپتامبر سال 2017 سومین نیرو را در مجلس فدرال آلمان تشکیل دهد.



عباس May 31, 2016 04:20 PM

پلیش آلمان نباید از کنار این قضیه به سادگی عبور کند
این یکی از کارهای گروهای اسلامگرای و داعش است که گروهی از سربازان خود را به همراه پناهجویان به اروپا ارسال کرده تا آن گروه از سربازانی که دوست ندارند و یا نمی توانند در حمله های مسلحانه علیه مردم بی گناه شرکت کنند بتوانند با حمله به زنان در گوشه و کنار اروپا به علیه فرهنگ اروپایی که آزادی زنان را تشویق می کند مقابله کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek June 1, 2016 09:16 AM

این مسلمانان درست بر اساس فقه اسلامی و جایگاهی که در اسلام برای زن در نظر گرفته شده عمل می کنند تازه زن مسلمه ارزشش در تمام شعون زندگانی نصف مرد است جه برسد به زن غیر مسلمان ‏
چندی پیش هم ملک عبدالله پادشاه جردن در پارلمان اروپا به دروغ پردازی ادامه داد که اسلام مذهب صلح است و چنین و چنان نملیندگان پارلمان اروپا هم که از اسلام چیزی نمیدانند شروع کردند به تشویق از یک ایدئولژی فاشیستی و جنس پرست
بیتتر اروپاییها با مهاجرت و مهاجرها، بطور کلی، مسئله ندارند بلکه مهاجران مسلمان هستند که آنها را نگران کرده است ‏

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: