آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 خرداد ماه 1395 = 31-05 2016

جمهوری اسلامی و بردگان مدرن و بردگان جنسی

جمهوری اسلامی یکی از کم‌کارترین حکومت ها در مقابله با برده‌ داری است

گزارش "شاخص جهانی برده‌داری مدرن" نشان می‌دهد که حدود ۴۶ میلیون نفر در جهان در بردگی به سر می‌برند. جمهوری اسلامی از جمله حکومتهایی است که کم‌ترین اقدامات را علیه برده‌داری مدرن انجام می‌دهند.

در گزارش جدیدی که بنیاد "واک فری" (Walk Free) در استرالیا منتشر کرده حدود ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سراسر جهان در "بردگی مدرن" به سر می‌برند. این گزارش پیرامون "شاخص جهانی برده‌داری" در دوران معاصر است.

بنابراین گزارش، ایران، کره‌شمالی، اریتره و گینه استوایی از جمله کشورهایی هستند که کم‌ترین تدابیر دولتی برای مقابله با برده‌داری مدرن در آنها صورت می‌گیرد.

به گزارش رادیو آلمان، اغلب این "بردگان مدرن" در معادن و کارخانه‌ها به کار گرفته می‌شوند. به این مجموعه باید "بردگان جنسی" را نیز افزود.



اردلان May 31, 2016 05:00 PM

این کزارش مسخره بنیاد واک فری" (Walk Free) در استرالیا در مورد رژیم نکبت زده تهران مبنا بر برده داری مدرن و غیره همون بدرد کانگوروهای استرالیایی میخوره این بنیاد با انتشار این اطلاعات نادرست در سطح جهان میخواد کلاه شرعی سر مردم دنیا بگذاره اما خوب اینو هر کی ندونه ما ایرانیها اینو خوب میدونیم که حکومت دست نشونده و جنایتکار ایران خودش به تنهایی در مجموع دارای ۸۰ میلون نفر فقط اسیر، برده، آواره گان فراری از ایران، زندانی، معتادان مواد مخدر، زنان و دختران تن فروشی فقط بخاطر سیر کردن شکم بچه ها و خانوادهاشون و جوانان بیکار تحصیلکرده ای که مجبور هستند با دست فروشی سیار مخارج سرسام آور خود و خانوادهاشون را فراهم کنند و شاید ۵ میلیون نفر هم مزدور داشته باشه اما حکومت ایران دارای اربابانی قدرتمند هست که گزارشات بنیاد شما هم زیر نظر آنهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 1, 2016 07:28 AM

آیا شلاق زدن برده داری مدرن است ؟
مردم ایران برده علی گدا و احکام اسلام هستند
بایستی احکام اسلام در مورد علی گدا و هزاران ملا ، مزدور و نو کیسه اجرا کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: