آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 خرداد ماه 1395 = 03-06 2016

ماجرای انقلاب و.....دروغ های شاخدار خامنه ای

خامنه ای امروز در مراسم سالمرگ خمینی که بر سر گور امام برگزار شد، گفت: مسئله این است که انقلاب اسلامی آمد این کشور را از منجلاب ها نجات داد از منجلاب وابستگی، از منجلاب عقب ماندگی، از منجلاب فساد سیاسی، از منجلاب فساد اخلاقی، از منجلاب حقارت بین المللی.

خامنه ای گفت: ما گرفتار این چیزها بودیم ما هم وابسته بودیم هم تحقیر شده بودیم؛ هم عقب افتاده و عقب نگهداشته شده بودیم، در علم، در اقتصاد، در فناوری، در حضور بین المللی، در همه چیز ما را عقب نگه داشته بودند.

خامنه ای گفت: آن روزها چهار برابر امروز نفت صادر می کردیم، جمعیت کشور هم از نصف امروز کمتر بود، در عین حال اکثر نقاط این کشور از خدمات عمومی دولتی که بر عهده دولتهاست محروم بودند.

خامنه ای گفت: کشور در فقر و عقب افتادگی دست و پا می زد، در فساد اخلاقی دست و پا می زد، زیر ساخت های کشور، راه، آب، برق، گاز، مدرسه، دانشگاه، خدمات شهری در همه اینها کشور دچار آفت بود، دچار عقب افتادگی و عقب ماندگی بود، دچار تهی دستی بود، ثروت های طبیعی کشور را در اختیار بیگانگان می گذاشتند.

خامنه ای گفت :‌ اما امام بزرگوار ما آمد و مسیر را عوض کرد، یک تغییر بزرگ انجام گرفت؛ مسیر ملت را تغییر داد. (فیلم زیر)





www.youtube.com/watch?v=SueZT2U9XeI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو June 3, 2016 11:17 AM

ای بی ریشه حرومززاده فضیه زمان شاه ۱۰۰۰ سال پیش نیست که
دروغ میگی ما که دیدیم آن زمان را و بی ناموسی زمان شما را
خجالت بکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa June 3, 2016 12:01 PM

روکه رو نیست سنگ پای قزوینه
مردک حرامزاده کثافت کدام منجلابی بوددرزمان شاه فقید حالا که درگرداب منجلاب ازهرلحاظ ایران رافروبردید وابستگی - فساد تازنان شوهردار واختلاسها- ویرانی محیط زیست - اعدامها - قاچاق مواد مخدر- واعتیاد جوانان وافسردگی مردم خودسوزی وخودکشی جوانان ومردم کارتن خواب برو مردک فقط به ارزش پول ایران که یک دلار ۷ تومان بود نظر بیانداز وویزای ایرانی درجهان چه ارزش ومنزلتی داشت ایا درزمان شاه فقید هزینه تحصیلی ازمدارس تادانشگاه گرفته میشد؟ یاکمک هزینه تحصیلی بدانشجو هم داده میشد حالا ایران ازسرتو عمامه بسر اخوند شده جز محورشرارت انهم همپایه کره شمالی وسوریه حیا وشرف هم که ندارید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مستعار June 3, 2016 12:55 PM

سام June 3, 2016 03:57 PM

خامنه ای اگه زیاد دروغ بگی به صاحب اون دکه روزنامه فروشی در مشهد میاد و دوباره....

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهند June 3, 2016 06:12 PM

نظام - اسلام - مملکت - منظور از این سه کلمه خودشان و دارو دسته شان است و بر این اساس کلیه حرفهایشان درست است و الا مردم پشیزی ارزش ندارد همین

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 3, 2016 07:27 PM

این آشغال کله"علی گدا" وقتی از پای نگاری برای شیره کشی بلند میشه تا وقت وافور بعدی 'تریاک کشی' یک چیزی حدود 5 ساعت طول میکشه هر وقت نعشه باشه دماغ شو میخارونه و شروع میکنه به خالی بندی اما تا خماری میاد سراغش به عر عر کردن می افته ! حال شما پیدا کنید حالات او ،، از نگاری تا منقل و وافور او؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 4, 2016 03:41 AM

استاندارد زمان شاه با حالا فرق میکنه انسانها برای پیشرفت به تکنولوژی احتیاج دارند تکنولوژی پیش امریکاییها بود ولی امریکا از ترس روس میترسیدند ازادش کنند چون روسها تکنولوژی امریکایی را برای پیشرفت نظامی مثل موشک استفاده میکردن بعد سقوط کمونیست امریکاتکنولوژی خودشو ازاد کرد و همه دنیا از تکنولوژی ازاد برای رفاه واسایش وپیشرف مردم خود بهره بردن و حالا مثل اروپاییها زندگی میکنند مردم دنیا پولدارترشدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: