آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 خرداد ماه 1395 = 03-06 2016

سرنوشت رقت باری در انتظار خامنه ای است

خامنه اي امروز طی سخنانی بر سر گور خمینی از سرنوشتی که در انتظار رژیم ولایت فقیه است، بشدت ابراز نگرانی کرد و خطاب به طرفداران گفتگو با آمریکا گفت: اگر به آمریکا اعتماد کنید، سرنوشت رقت باری رقم خواهد خورد.

خامنه ای گفت: بعد از رحلت امام، هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛ هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم.. خطاست که خیال کنیم انقلابی یعنی افراطی، ما تا امروز دستاوردهای زیادی پیدا کردیم به برکت حرکت در مسیر انقلاب؛ می‌توانیم به اهداف دست پیدا کنیم مشروط بر اینکه قطار روی ریلی حرکت کند که امام قطار جامعه اسلامی را روی آن به حرکت در آورد.

خامنه ای گفت: می‌توان این راه را با شیوه انقلابی ادامه داد، آن وقت پیشرفت قطعی است... می‌توان به شیوه دیگری هم حرکت کرد؛ اما آن وقت سرنوشت، سرنوشت رقت‌آوری خواهد بود.




www.youtube.com/watch?v=0dh2yvW2yDw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



masoud June 3, 2016 10:01 PM

به قول برادران کرد (به ارواح دالگت )هم با خاتمی شیاد دموکراسی دینی با احمدی نژاد انرژی هسته ای با حسن کلید ساز فعلا دولت امید که جواب نداده خر لنگان نظام مقدس را البته امداد غیبی هم اضافه کنی پیش بردی دیگه فکر نکنم زیاد طول بکشه در گل خواهید ماند چون مثل اینکه ارباب با افشای اینکه ناف شما را اسلاف اوباما بریده داره زمینه ریق رحمت خوردن تون آماده میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: