آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 خرداد ماه 1395 = 04-06 2016

بیماری سرّی امام و... حضور یک پزشک کراواتی

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: کمتر کسی در ۲۷ سال گذشته شنید که امام دچار بیماری‌ سرطان بود زیرا متخصص آنکولوژی امام کلامی رسانه‌ای نکرد. حال این پزشک مشهدی که دانش‌آموخته کالج سلطنتی ملکه در انگلستان نیز است، از سری‌ترین بیمار خود می گوید. بیماری که معاینه‌اش آن‌قدر سرّی بود که حتی این موضوع را نیز باید از همسر خود پنهان می‌کرد.

دکتر قوام‌ نصیری در گفت‌وگویی با تسنیم از روزهای پایانی عمر امام و بیماری سرطان معده که ایشان داشتند و همچنین سختی‌های معایناتی که بسیار سرّی بود گوشه‌هایی را که به‌زعم خود در فضای رسانه امکان انتشار دارد، بیان می‌کند.

وی از جمله می گوید: معاینه امام هم پیچیدگی خاص خود را داشت، مثلاً در یک موردی پزشکی آورده بودیم که در رشته خودش بسیار حاذق بود ولی کراوات می‌زد، و این شده بود جای بحث، به‌طوری که دکتر فاضل کنار شلوار بنده را گرفته بود و می‌کشید و می‌گفت فلانی را نمی‌توان با این ظاهر فرستاد معاینه امام... در نهایت آن متخصص با همان کراوات بر بالین امام حاضر شد و حتی در حین معاینه پایین کراواتش نیز به صورت و بینی امام می‌خورد.



اردلان June 4, 2016 04:11 PM

بنظر من و خیلی از همیهنان، خمینی این موجود روانی، جنایتکار، خبیث و بی احساس دست نشونده مشترک همین دمکراتهای آمریکا، انگلیس و فرانسه بود و از نظر اینها دیگه ماموریتش در ایران تمام شده بود وامکان داشت بعد از شکست در جنگ خیلی از ناگفته ها رو از دهان بیچاکش فاش کنه و دست پلید افرادی اجیر شده دیگه آمریکا و انگلیس مثل رفسنجانی و خامنه ای که نفع اونها در ادامه بر جنگ بود رو بشه برای همین اونها لازم دیدند مهره سوخته خودشونو با کمک هاشمی رفسنجانی اول سر امام رو زیر آب کنند و با جایگزین کردن یک موجود مفنگی و گدازاده به نام خامنه ای به جای خمینی دجال خیال خودشونو راحت کردند حالا هم اگه خامنه ای بخواد پاشو از گلیمش درازتر کنه باید یک روز بعد از یک شیره کشی و مصرف تریاک مفصل همراهش یک فنجون هم از اون قهوه های معروف قجری هم میل کنند (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز June 4, 2016 05:04 PM

کاش همان کراواتی را که به صورت امام می خورد دور گردنش می پیچید و همانجا جان ملّت را از دست این دیو صفت پیر خلاص می کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahmoud June 4, 2016 05:48 PM

چقدر مهم است این امام و بیماریش به درک ، همه راهبر ان و یا سران کشورها دچار سرطان میشوند، این یارو علی گدا هم که دیگه از کسی پنهان نیست، خدا همه دیکتاتورها و کسانی که باعث ویرانی کشور شدن لعنت و اونهای که هستن نابود کنه هر چه زودتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 4, 2016 10:15 PM

امام یعنی چه ؟
اگر به چاپلوسان اجازه میداد او را امام زمان هندی
صدا می زدند
دیگر در ایران و منطقه امام یا خلیفه بازی بایستی پایان گیرد
این دین ننگ منطقه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حسن June 4, 2016 11:06 PM

خمینی نه امام بود و نه آیت الاه لطفا از آوردن این کلمات و تکرار آنها در خبرها خودداری کنید و فقط کافیست بنویسید خمینی یا خمینی گجستک

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: