آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 خرداد ماه 1395 = 06-06 2016

اینجا ایران است: ۱۱ میلیون حاشیه‌ نشین + عکس

وزیر کشور دولت روحانی امروز در مجلس شورای اسلامی گزارشی از بحران های اجتماعی ارائه داد که خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران آن را تکاندهنده توصیف کرد.

رحمانی فضلی از جمله گفت: حدود 11 میلیون نفر حاشیه نشین در کشور داریم که 3 میلیون نفر آن در حاشیه‌ تهران، مشهد و اهواز زندگی می‌ کنند. (عکس زیر)

وی با بیان اینکه سالی 600 هزار نفر زندانی می‌ شوند، به بحران بیکاری نیز اشاره کرد و گفت: در کشور مناطقی داریم که در آن افراد بیش از 60 درصد بیکار هستند و باید توجه داشته باشیم بیکاری بالای 50 یا 60 درصد در نهایت می‌تواند منجر به آسیب‌های اجتماعی جبران ناپذیری شود.

رحمانی فضلی در ادامه در اظهاراتی هشدارآمیز گفت: با توجه به بالا رفتن سطح سواد و آگاهی و افزایش سطح ارتباطات، تغییرات اجتماعی دائما در حال دگرگونی است و اگر ما این تغییرات را رصد نکنیم در برابر آن منفعل خواهیم بود. این مسأله‌ ای بسیار مهم است که در اینجا به‌عنوان کردن سرفصل‌های آن بسنده می‌کنم.



ایران پرس نیوز




Dariush June 6, 2016 01:53 PM

آخوند‌ها شبیه حمله ملخ‌ها بعد از عبور هیچ چیز را سر پا باقی نمی‌گذارند؛ اقتصاد مال خر بود، قلمها باید شکسته میشد، با یک دست قرآن و دست دیگر شمشیر صدها هزار باید کشته میشد تا آخوند بیش از ۱۰۰۰ میلیارد دلار از پول این مردم بدزدد و ذخیره کند؛ تاریخ را بخوانید، اسلام همین است که می‌بینید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 6, 2016 10:39 PM

بيخود نيست که اين رهبر(مافنگى) در نطق هاى زيرکانه خود هى اقتصاد مقاومتى را باين ملت بيچاره اسير دردست او و ديگر شيادان بى دينش! توصيه ميکند! بزبان ديگر يعنى ملت بد بخت حاشیه نشین و غيره در کشور! شما اگر فقيريد! و ندار! مهم نيست! مقاومت کنيد! مقاومت! مهم آنست که ما دزدان در لباس روحانيت بتوانيم هر چه بيشتر بدزدى هاى نجومى خود ادامه داده و در کاخ هاى خود زندگى مرفه و شاهانه داشته باشيم! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: