آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 خرداد ماه 1395 = 06-06 2016

مجیزگویی مشمئزکننده پاسدار سلیمانی از خامنه ای

خبرگزاری فارس: کتاب «حاج قاسم» از مجموعه «یاران ناب» جستاری در خاطرات و سخنرانی‌های فرمانده نیروی قدس است.

در ادامه بخشی از این سخنان منتشر می‌شود:

*«آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»، سرآمد همه روحانیت!

مردم! از من قبول کنید، من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و به هیچ طرفی جز کسی که خدمت می‌کند به اسلام و انقلاب تمایل ندارم. اما این را بدانید؛ والله! علمای شیعه را تماماً و از نزدیک می‌شناسم. الان 14 سال شغل من همین است. علمای لبنان را می‌شناسم، علمای پاکستان را می‌شناسم، علمای حوزه خلیج فارس را می‌شناسم. چه شیعه و چه سنی، والله! اشهد بالله! سرآمد همه این روحانیت، این علما از مراجع ایران و مراجع غیر ایران، این مرد بزرگ تاریخ یعنی «آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» است.

من با خیلی از علمای شیعه مکاتبه و از نزدیک مراوده دارم و می‌شناسم آنها را، ارادت داریم. دنبال تبعیت مردم از آنها هستیم. اما اینجا کجا، آنجا کجا؟ بین ارض و سماء فاصله داریم. در حکمت این مرد، در اخلاق این مرد، در دین این مرد، در سیاست‌شناسی این مرد، در اداره حکومت این مرد، دقت کنیم و در بازی‌های سیاسی، مرزهای خودمان را تفکیک کنیم. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. آن چیزی که مهم است اتصال ما به ولایت است. آنچه که مهم است، حمایت ما از این نظام است.



Dariush June 6, 2016 02:08 PM

آرامتر حاجی! ترموستات آقا درد گرفت! حالم بهم خورد از اینهمه تملق

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak June 7, 2016 04:34 AM

ای تروریست قاتل برای توی کثافت مملکت معلوم نیست در چه درجه ای است انقدر احمقی که نمیدانی که اگر تو ایران را نداشته باشی اسلام هم نخواهی دآشت تو اول باید مملکت داشته باشی تا بتوانی اسلام کزاایت را داشته باشی ولی هم تو و هم ان شارلاتان چلاق و دزد و حرامزاده ات بنید بدانید که اگر یک روز به زندگی مزدوریتان باقی باشد مردم این مرز و بوم اجازه نخواهند داد به مرگ عادی گورتان را گم کنید بلکه سرنوشت قذافی ملون در انتظارتان خواهد بود آیا اسلام تو به تو ماموریت داده که با همدستی با قصاب سوریه کودکان و فرزندان ان کشور را اینگونه قتل عام کنی و کشورشان را به خرابه ای مبدل نمایی اسلام تواین است ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اهورا June 7, 2016 08:55 AM

خداوند ظالمین را با ظالمین محشور و مشغول میگرداند ، قربون هم برین ایشالله

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: