آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 خرداد ماه 1395 = 15-06 2016

جام ملت های اروپا؛ صعود ناپلئونی فرانسه

فرانسه به زحمت توانست با دو گل دقیقه 90 آلبانی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فرانسه میزبان یورو 2016 در دومین دیدار خود در این رقابت ها در حالی برابر آلبانی به میدان رفت که دو بازیکن اصلی خود یعنی گریزمان و پوگبا را در ترکیب خود نداشت و روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد. درحالی که پیش‌بینی می‌شد فرانسوی ها کار سختی برابر آلبانی نداشته باشند اما آن‌ها نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کنند.

هرچند ژیرو مهاجم فرانسه یکی دو بار برای گلزنی نزدیک به دروازه آلبانی شد اما نتوانست موقعیت خود را تبدیل به گل کند. او میرفت که یک بار نیز در دقیقه 36 دروازه‌ آلبانی را باز کند که این بار نیز در امر گل زدن موفق نبود تا نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم دشان سرمربی فرانسه ترجیح داد تا پل پوگبا را به زمین مسابقه بیاورد و مارسیال را از بازی بیرون بکشد که در نیمه نخست کار خاصی انجام نداد. حملات پی در پی فرانسه در حالی شروع شد که آلبانی می توانست برخلاف جریان بازی دروازه خروس ها را در خانه پیش چشم رئیس حمهورشان باز کند ولی ضربه سر سادیکو مهاجم آلبانی به دیرک دروازه برخورد کرد.

حملات فرانسوی ها ادامه داشت تا اینکه اولیویه ژیرو نتوانست در یک قدمی دروازه آلبانی را باز کند. او در ادامه یک بار هم به دیرک دروازه برخورد کرد تا پاسخ ضربه سادیکو را داده باشد. در ادامه دشان ترجیح داد تا گریزمان تنها ستاره باقی مانده خود را نیز به بازی بیاورد.

در نهایت فرانسه نتوانست دروازه آلبانی را باز کند تا اینکه آنتوان گریزمان به داد این تیم رسید تا بتواند در دقیقه 90 گلزنی کند و در ثانیه آخر بازی هم پایت بار دیگر برای فرانسه گلزنی کرد و توانست گل دوم را به ثمر برساند

پایت که در بازی اول نیز برای فرانسه گلزنی کرده بود توانست پاس ژیگناچ را که تعادش را از دست داد را وارد دروازه آلبانی کند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر خروس ها به پایان برسد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: