آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 خرداد ماه 1395 = 19-06 2016

قتل ناموسی اینبار در شهرستان خوی + فیلم دلخراش

ظهر دیروز اهالی بلوار ولیعصر در شهرستان خوی با مردی در حالیکه اسلحه‌ای به دست داشت روبه‌رو شدند. مرد خشمگین بعد از اینکه به دانشکده پرستاری رسید، دختر جوانی را هدف دو گلوله قرار داد. مردم که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند قصد داشتند به کمک دختر جوان بروند اما مرد خشمگین ادعا کرد که پدر اوست و کسی حق نزدیک شدن به آنها را ندارد. در ادامه با اعلام موضوع به پلیس، ماموران در صحنه حاضر و مرد میانسال را بازداشت کردند. همچنین عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه، مرگ دختر جوان را تایید کردند. با انتقال مرد میانسال به اداره پلیس، او در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل دخترش با اسلحه شکاری مدعی شد: چند روزی بود که به رفتارهای دخترم سوءظن داشتم. فکر می‌کردم او با پسر غریبه‌ای ارتباط دارد، برای اینکه آبروی خانواده‌ام را حفظ کنم امروز دخترم را تعقیب کردم و او را با شلیک دو گلوله به قتل رساندم.




www.youtube.com/watch?v=Z1xkRECnBAA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو June 19, 2016 01:10 PM

پدر احمق برای فتوای بی ناموسان دختر خود را در خیابان در خون خود خفه کرد،

گزارش یا اعتراض به این نظر


naslesookhteh June 19, 2016 01:30 PM

خب موندم چی بگم ببینید فرهنگ و افکار مردم چقدر پایین اومده خراب بشه اون مملکتی که عشق توش جرمه ای پدر بی رحم درسته اون دختر توه اما احساسش مال خودشه گناهی که تو مرتکب شدی از گناه آخوندها هم بدتره وای بر تو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: