آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 خرداد ماه 1395 = 20-06 2016

خروج از اتحادیه اروپا؛ هشدار کامرون به مردم

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، نخست وزیر انگلیس بار دیگر تلاش کرد مردم کشورش را متقاعد کند که به ماندن در اتحادیه اروپا رای دهند.

دیوید کامرون در جلسه ای پرسش و پاسخ در حضور شماری از افراد با موضوع همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا گفت: اگر به خروج رای دهیم، فکر نمی کنم امکان بازگشت مجدد وجود داشته باشد. اگر بخواهیم مجدداً وارد شویم، باید ارز واحد را نیز بپذیریم، باید منطقه شنگن را بپذیریم از این رو فکر نمی کنم امکان بازگشت مجدد وجود داشته باشد. از این رو این تصمیم نهایی خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران در جلسه گفت: اجازه دهید نکته ای را ذکر کنم. من در دفتر کار خود که با اتاق کابینه کمی فاصله دارد، می نشینم. در این اتاق وینستون چرچیل در ماه مه 1940 تصمیم گرفت به جنگ هیتلر برود، بهترین و بزرگترین تصمیمی که شاید کسی در کشور ما گرفته باشد. او نمی خواست تنها باشد، او می خواست در کنار فرانسوی ها، لهستانی ها و دیگران بجنگد.

کامرون گفت: اگر به خروج رای دهید، با یک دهه بلاتکلیفی روبرو می شویم. دو سال برای خارج شدن از اتحادیه و هفت سال برای مذاکره درباره یک قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا. به نظر من این برای ما یک اشتباه است.



homa June 20, 2016 12:03 PM

چرا بریتانیا دراتحادیه اروپا باشد اما پول اش همان پوند است واگر میخواهد دراروپا بماند خب ارزش هم یورو باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: