آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1395 = 21-06 2016

بحرین؛ پاسدار سلیمانی با آتش بازی می کند

کار این پاسدار تروریست شرور به جايی رسیده که شخصا بیانیه صادر می کند و یک کشور عربی را به جنگ مسلحانه تهدید می کند. پس از آنکه در سکوت و بی عملی آقای اوباما، عراق و سوریه را به خاک و خون کشید، اکنون شمشیر را از رو بسته و برای بحرین خط و نشان می کشد.

خبرگزاری فارس: هشدار بی‌سابقه سردار سلیمانی به حاکمان بحرین / فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی‌سابقه‌ای روبرو می‌شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه‌ای از تبعات آن خواهد بود.

سردار سلیمانی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با استفاده از سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.

بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی، آل خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.

به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد. یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.



بی دین تبریزی June 20, 2016 07:04 PM

کار دولت بحرین بسیار درست است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar June 20, 2016 07:09 PM

آهای بحرین
از عربستان یاد بگیر
یک آخوند کمتر
بهتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria June 20, 2016 10:40 PM

همانطور که دولت عربستان شیخ نمر خائن را گردن زد دولت بحرین هم باید مثل عربستان این شیخ خائن و بی وطن را گردن بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 21, 2016 01:22 AM

نه بابا گردنش را نزنید ما هر چه شاهراه و خیابان وکوچه داشتیم در
تهران نام آنها را نهادیم فقط مانده یک دروازه قزوین
اگر تصمیم دارید بزنید بزنید ما دروازه قزوین را بنامش میکنیم !

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون June 21, 2016 08:05 AM

سلب تابعیت گزینه خوبی نبود باید همانند شیخ نمر او را معدوم میکرد که بعدا مشکل ساز نشود این جماعت شیعه تروریست هر لحظه زندگیشان توام با فساد است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد June 21, 2016 11:37 PM

ایشان سردار رشید اسلام هستند و تخصص شان جنگ با بقیه مسلمانان است۰ از آنجا که نه آن مسلمانان این مسلمانان را به مسلمانی قبول دارند و نه این مسلمانان آن مسلمانان را، میتوان نتیجه گرفت که یا هیچکدام مسلمان نیستند، یا اصولا اسلام کشک است و بهانه ای است برای کسب پول و قدرت استبدادی بیشتر۰ بهرحال هرکه زورش بیشتر باشد و در این دعوا برنده شود پول بی زبان نذورات مردم به جیب او میرود۰ هرچه باشد آخرین النگوی آن پیرزن دهاتی را هم می شود به اسم اسلام بالا کشید۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


sina June 22, 2016 01:03 PM

,واقعا بی حیایی هم حدی دارد چرا وقتی مجامع بین المللی با صدور قطعنامه رسمی از شما هئیت حاکمه می خواهند که حقوق اولیه و انسانی مردم را رعایت کنید و یا می خواهند که انتخابات را تحت نظارت مجامع بین المللی برگزار کنید فریادتان گوش فلک را پاره می کند که چرا در امور داخلی ما دخالت می کنند اما حالا این مرد اوباش و شعبان بی مخ نظام آشکارا کشور همسایه و منطقه را به ترور، آشوب و راه اندازی جنگ داخلی و مسلح کردن مخالفان تهدید می کند دخالت که نیست هیچ عین حق است این عین وحشی گری است که حقوق هیچ کسی را به رسمیت نشناسی و به هیچ اصول انسانی ، عقلی ، قانونی و اجتماعی پایبند نباشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: