آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1395 = 21-06 2016

حقوقهای نجومی؛ ادامه افشاگریهای تکاندهنده

آقای رئیس حتی هزینه اوقات فراغت فرزندانش را فاکتور کرده!/خون آقازاده‌های دولت تدبیر چه رنگی است؟
اشرافی‌گری‌ برخی مدیران، بر دشواری‌های دولت افزوده است. دردمندی مردم را مسئولان چند صد میلیون تومانی نمی‌فهمند.
آقای رئیس حتی هزینه اوقات فراغت فرزندانش را فاکتور کرده!/خون آقازاده‌های دولت تدبیر چه رنگی است؟
به گزارش افکارنیوز، یک میلیارد تومان ناقابل؛ تمام دریافتی یک مدیر دیگر دولت است در سال گذشته؛ اصلاح‌طلب بازنشسته‌ای که این روزها ریاست صندوق توسعه ملی را عهده‌دار است. صندوقی که قرار بود سرمایه‌های حاصل از فروش نفت و گاز را برای تقویت تولید و حمایت از صنعت به کار گیرد. حالا اما بر اساس اسنادی که تازه افشا شده، سالانه میلیاردها تومان مواجب به جیب مدیرانش واریز می‌کند. رسوایی فیش‌های نجومی دولت یازدهم ادامه دارد. مردم نگرانند؛ از این که مالیاتی که پرداخت می‌کنند، خرج خوش‌‌گذرانی آقازاده‌های برخی مدیران دولتی می‌شود. از این که میلیاردها تومان پول نفت که قرار بود هزینه اشتغال‌ جوانان شود، به حساب چند پیرمرد بازنشسته واریز شده است. مگر روحانی دستور عزل مدیران متخلف را صادر نکرده بود؛ چه شد؟
مزد شغل، مزد سنوات نهایی، حق پست‌نهایی، حق اولاد، حق مسکن، حق خواروبار، حق شیفت، حق تلفن همراه (360 هزار تومان)، اضافه کار، ایاب و ذهاب (جالب اینکه مدیران خودروی دولتی به همراه راننده دارند)، یارانه غذا، هزینه پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، یک سی‌ام پرداختی، اعیاد (براساس فیش‌های حقوقی موجود، تقریبا در بیشتر ماه‌های سال آقای رئیس بابت اعیاد، دریافتی داشته؛ این غیر از دریافتی‌های نوروز است)، بهره‌وری سه ماهه، کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک هزینه خرید لباس، کمک هزینه خرید کتاب، کمک هزینه سفر، کمک هزینه ورزش، کمک هزینه تحصیلی و پاداش (آقای رئیس در فیش حقوقی مرداد، 5 میلیون تومان و در شهریور هشت میلیون تومان پاداش دریافت کرده است) و...!!
حیرت‌انگیز است! این تنها گوشه‌ای از فیش حقوقی ایشان در سال گذشته است. جالب آن که آقای رئیس حتی هزینه اوقات فراغت فرزندانش را هم برای بیت‌المال مسلمین فاکتور کرده است. مردم باید پول اوقات فراغت فرزندان مدیر دولت روحانی را پرداخت کنند؛ چرا؟! خون آقازاده‌های دولت تدبیر مگر چه رنگی است؟ چرا دولت هزینه‌های فرزندان دیگر کارمندانش را پرداخت نمی‌کند؟ کارمندانی که با سیلی صورتشان را پیش سر و همسر سرخ نگه می‌دارند؛ کارمندانی که روزگار را در انتظار «سر برج» سپری می‌کنند.



کوروش June 22, 2016 01:50 AM

لعنت خدا بر شما بى دينان! شما مديرانى که هر بار باسم ديگرى مانند (اصلاح طلب يا اصولگرا) در دولتها بر مسند کار نشسته و در بزنگاه هاى مناسب ايران و ايرانى را چاپيده ايد! شما غارتگران وچپاولگران! خدايا نا برابرى تا چه حدى؟! چرا بايد دريافتى يک مدير در سال يک ميليارد تومان بوده باشد؟! خدا خودش نگذرد از تقصيرات شما بى وجدان ها! که گارگران زحمت کش و طبقه فقير اين اجتماع را که فقط طالب حق و حقوق عقب افتاده خود ميباشند را شلاق ميزنيد! ولى در عوض شما خود سوارکاران بر مرکب قدرت در حکومت! چنين دستمزد هاى نجومى در يافت ميکنيد! گويا ديگر اينهمه فساد هاى مالى واختلاس هاى ميلياردى که در هر گوشه وکنار دولت ج ا هر روزه بر ملا ميشود! مردم را بعادتى روزانه سوق داده است! همه ميشنفند! و همه ميبينند! ولى بى تفاوتند! و هيچ کسى هم عکس العملى بر اينهمه دزدى و چپاول بيت المال توسط اين حکومت آخوندى ج ا نشان نميدهد! وهيچ مسولى هم جوابگو نيست! و اين حکومت سرا پا فاسد! با آن قوه قضاييه نا مستقل و آبکى خود! لاپوشانى روى لاپوشانى ميکند!و اين ظالمين با وقاحت هر چه بيشتر سواستفاده تمام از سکوت مردم ميکنند! در مقابل اينهمه مفاسد مالى و اختلاسهاى خود! و حتى ما شاهديم که اسم اين دزدان و مديران را هم هيچوقت آشکار نميکنند! چون همه با هم سر در يک آخور چپاول و دزدى دارند! و هر که به لحاظ مقام بالاتر! و پشتوانه بهتر! سهم بيشتر! و دزدى بزرگتر! از اين بيت المال مردم بيچاره ميکند! بله ج ا ناب محمدى! به سر کردگى آخوند خامنه اى! بمعنى واقعى کلمه! يعنى دروغ و ريا کارى! ظلم و نا برابرى! دزدى و چپاول! و بخور بخور مطلق! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: