آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1395 = 21-06 2016

حقوق های نجومی؛ همه اش تقصير ما آخوندهاست!

تبعات روانی و اجتماعی فیش‌های نجومی
همه‌اش تقصير ما آخوندهاست!
کاش هنوز کراوات بود!

بهارنیوز: درباره پرداخت‌های نجومی و فیش چند صد میلیونی به مدیر عامل فلان بانک یا پرده برداری از پرداخت فیش‌های میلیاردی و نیم میلیاردی. به ذهن من یکی خطور هم نمی‌کند که چرا یک کارمند دولت باید چنین واریزی داشته باشد، مگر چه دستاوردی داشته است، چه خلاقیتی به خرج داده است که بخشی از جامعه از آن سود برده‌اند که مستحق چنین پاداشی بوده است، کدام گره و مشکل کشور را حل کرده است یا کدام دکترین جهانی را طرح کرده است؟

حجت الاسلام محمدرضا زائری در یادداشتی در خصوص حقوق های میلیونی با درج عکسی از یک یقه موسوم به یقه آخوندی، با زیر نویس: كاش هنوز كراوات بود! نوشت: متنفرم از اين پيراهن‌هاي يقه آخوندي! وقتي به جاي يك طلبه جوان و مخلص و بي آلايش ، بر تن يك مدير غيرصالح مي نشيند! حقوق ميلياردي اش را او مي گيرد و در خلوت به ريش همه مي خندد و فحشش را من آخوند مي خورم! حالم به هم مي خورد از پينه پيشاني وقتي به جاي اثر سجده يك پيرمرد نوراني و اهل دل ، بر جبين يك آدم هزارچهره مي نشيند كه تسبيح در دست توي دلش براي كلاه گذاشتن سر مردم نقشه مي كشد و بدنامي اش براي مسجدي ها و مذهبي ها مي ماند!

مي ترسم از الفاظ رنگين و اذكار آهنگين ذكر و دعا وقتي به جاي شكفتن بر لبان مادري خسته و روزه دار بازيچه يك رياكار تاجرصفت مي شود كه اين سالها فهميده چه طور بايد ضاد والضالينش را بكشد و صدايش را پيچ و تاب بدهد و چشمانش را تنگ تر ببندد و گردنش را بيشتر كج و كوله كند تا بتواند از ناداني و نفهمي يكي مثل من سوء استفاده كند و خون مردم را بمكد!

سالهاست جماعتي رياكار و متظاهر قاعده بازي را فهميده اند و قلق ما را شناخته اند، يكبار خودشان را در صف اول نماز جماعت جا مي كنند و دوبار هم چهارص، پانصد هزار تومان به عنوان وجوهات مي دهند و سه بار در باره مستحبات قبل و بعد از نماز شب سؤال شرعي مي پرسند و سر ما آخوندهاي ساده را كلاه مي گذارند به بزرگي شكم هاي سيري ناپذيرشان! آن وقت زير پوشش دينداري و خدادوستي هر كاري كه فكرش را هم نمي كني انجام مي دهند. بدنامي اش مال جماعت آخوندي كه غالبا روحشان هم از اين اتفاقات خبر ندارد و گرفتار صدهزار تومان پول هستند ولي همان جماعت دروغگوي رياكار به اسم شان حقوق ها و پاداش هاي ميلياردي گرفته اند و اختلاس هاي كلان كرده اند و به غارت بيت المال مشغول شده اند!

همه اش هم تقصير ما آخوندهاست كه از همه دنيا همين يك پيراهن بي يقه را داشتيم و آن را هم به ديپلمات ها داديم و هم به مديران دولتي و هم به تاجرهاي بين المللي! كاش كراوات مي زدند و هر كار مي خواستند مي كردند! مشكل از جايي شروع شد كه به خاطر حذف كراوات پيراهن هاي خودشان را گذاشتند كنار و پيراهن ما آخوندها را پوشيدند! كاش همان كراوات بود هنوز و هركسي هر كاري مي خواست بكند با كراوات مي كرد نه با پيراهن يقه آخوندي!



ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد June 21, 2016 09:31 PM

شوخی می فرمایند۰ مگر مدیران دولتی غیر از بچه های همین آخوندهای دوزاری هستند؟ حالا که گند کارشان درآمده جانماز آب می کشند۰ اژدهای حکومت ولایی سرهای بیشمار دارد که گهگاه حتی همدیگر را گاز هم میگیرند، اما همه در خدمت حفظ همان بدنه اند۰ فقط سهم بیشتری میخواهند و از این رو خدعه میکنند۰ مگر احمدی نژاد نمی گفت "آیا فقط این حجاب جوانان مشکل ماست؟" و با این خدعه ملتی را فریب داد و فاسدترین دولت تاریخ را رقم زد۰ حالا ایشان هم دارد برای خودش محبوبیت جلب می کند برای روز مبادا۰ وگرنه حتی منتقدان کوچک اما واقعی رژیم در زندان در حال شکنجه شدن هستند و این "روحانی نورانی" ککش هم نمی گزد!
راه رهایی آزادی و بزرگی ما تمسک به اعلامیه جهانی حقوق بشر است و هرکه مسیر دیگری نشان میدهد خدعه میکند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش کبیر June 25, 2016 06:09 PM

بدنامي اش مال جماعت آخوندي كه غالبا روحشان هم از اين اتفاقات خبر ندارد و گرفتار صدهزار تومان پول هستند ولي همان جماعت دروغگوي رياكار به اسم شان حقوق ها و پاداش هاي ميلياردي گرفته اند و اختلاس هاي كلان كرده اند و به غارت بيت المال مشغول شده اند! اه خوبه والله چقد واردید در خر کردن ملت! برو بابا خودتی مشکل از یقه اخوندی نیست کراوات هم لزوما چاره ساز نیست مشکل اسلام توست که بدرد لای جرز هم نمی خورد تا اسلام حاکم است اش همین اشه چون اسلام برنامه تربیتی و انسان سازی ندارد ایینی است که فقط دزد می پرورد و انسانها را براه نادرست می برد این را جامعه شناسی و علم روانشناسی می گوید و این تجربه سی و هفت هشت ساله دیگر انرا اثبات کرده حالا اگر باز هم می خواهید حرف خوذد را زده و به صحرای کربلا بزنید بحث دیگری است مردم ایران اگر بخواهند نجات پیدا کنند باید این ایین را رها کنند و الا اینده بدی در انتظار انهاست اظهر من ا لشمس است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: