آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 تیر ماه 1395 = 21-06 2016

اعتراف: رفتن به سمت بی‌ حجابی و فروپاشی نظام

معاون اجتماعی رئیس قوه قضائیه گفته: برخی برخوردهای نادرست و سلیقه‌ای باعث شد که اکنون از بدحجابی در حال رفتن به سمت بی‌حجابی هستیم.

آخوند مکارم شیرازی از مراجع حکومتی پیش تر گفته بود: با از بین رفتن حجاب، نظام اسلامی هم نابود خواهد شد.

به گزارش رادیو آلمان، در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حدود ۲۵ دستگاه و نهاد مختلف موظف به اجرای طرح عفاف و حجاب شده‌اند، اما در عمل فعالیت اصلی در این زمینه بر عهده نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی قوه قضائیه گفته است: «ما در این بخش در سال‌های گذشته نه تنها به بحث رفع بداخلاقی‌های اجتماعی اعم از بدحجابی و بی‌حجابی ورود نکردیم بلکه برخی اقدامات غیرکارشناسی و سلیقه‌ای مسئولان در سال‌های گذشته سبب شد که این روند متاسفانه تشدید شود.»

نیروی انتظامی چندی پیش از برنامه جدید خود برای استفاده از ۷ هزار مامور مخفی به عنوان "گشت اخلاقی نامحسوس" خبر داد که قرار است حتا رفتار شهروندان در مهمانی‌ها و خودروی شخصی آنها را نیز کنترل کنند.

این طرح با مخالفت های شدید روبرو شد و مدتی دستمایه طنز و شوخی در شبکه‌های اجتماعی بود.

ظاهرا به خاطر همین واکنش‌هاست که معاون اجتماعی رئیس قوه قضائیه می‌گوید، "تحریک جامعه" مردم را به حرکت در جهت مخالف خواست حکومت سوق می‌دهد.

معاون اجتماعی قوه قضائیه خاطر نشان کرد: «همین مسائل یک مقدار جامعه را تحریک کرد و اکنون به اینجا رسیدیم که از بدحجابی در حال رفتن به سمت بی‌حجابی هستیم.»



نادر June 21, 2016 10:11 PM

دینی که با بی حجابی با مشروب خوری با تفریح و شنا با بازی ورق و شطرنج از بین بره بهتر که نابود بشه و دنیا راحت بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش June 21, 2016 10:57 PM

آخوند مکارم شیرازی اذعان می کند که نظام اسلامی آنچنان پوشالی است که با کنار رفتن حجاب زنان ،نظام اسلامی هم نابود خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد June 21, 2016 11:56 PM

پس با این تفسیر مشعشعانه اگر مملکت را پُرکنید از نایت کلاب و گِی کلاب و استریت پارتی، همه باحجاب خواهند شد و شما به منظورتان خواهید رسید!
اشکال کار اینجاست که شما فکر میکنید وظیفه دارید مردم را به بهشت بفرستید۰ از خود گذشتگی تان هم از حد گذشته و خودتان را با اختلاسهای میلیاردی و ظلم به آنان به جهنم میفرستید تا جای کافی در بهشت برای مردم باقی بماند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 22, 2016 06:49 AM

در ایالت متحده آمریکا
دین و بی دینی آزاد است
در ایران دین و بی دینی محارب با خدای خونخوار ملایان است
بایستی دین یا بی دینی دکان نباشند
مرد و زن بایستی آزاد باشند
برهنگی یا پوشش کامل بایستی در طبیعت آزاد باشد
اما در تمام سازه های بشر هر دو با اختیار صاحب سازه است
نبایستی با برهنگی یا پوشش کامل ضربه به صاحب املاک زد
برای مثال
اگر پا برهنه وارد یک چلو کبابی شویم
بر ضد کاسبی ان کسب شدیم
اما اگر در جنگل یا کنار دریا برهنه باشیم
به هیچ کس مربوط نیست
مثل آلمان
زنده باد آزادی

مرگ بر دین ملایان که نابودی ایران و منطقه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 22, 2016 08:38 AM

ملا، مکار شیرازی! معروف به سلطان شکر، ازاهالی مکتب اختلاسهای نجومی، ازشرکای اصلی خامنه ای، برادران لاریجانی و برادران قاچاقچی سپاه او یکی ازبزرگترین انبوه سازان کشور بحساب میاد برج شاهنامه و مجتمع بازار بزرگ جهانی ارز درمیدان و خیابان فردوسی، صاحب اختیار مجموعه برجهایی در مناطق مرفه نشین شمیران فرمانه، کامرانیه، الهیه، قیطریه، زعفرانیه، دروس، پونک و چیتگر تا وردآور جاده کرج و متجتمع بسیار عظیم درحال ساخت درحصارک کرج روبروی سازمان بیمه تامین اجتماعی خیابان قزوین ملا مکار، طراح و ایجاد کننده اصلی خانه های عفاف در تهران، قم، مشهد، شیراز مکار اولین ساحل خوار، جنگلخوار اصلی وصاحب اختیارخیلی ازمجتمع های مسکونی و تجاری سراسری سواحل شمال کشور هست با همچین شرایطی شما حساب کنید باکنار گذاشتن حجاب ازطرف زنان ایرانی چگونه دکان این موجود تعطیل میشه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون June 22, 2016 10:14 AM

اگر ریشه‌های تاکید نظام بر حجاب را وارسی کنیم، شاید به آیت الله‌ها حق بدهیم که نگران بی حجابی و یا هر اقدام ضد دینی باشند آنها نگران بُعد سیاسی حرکت ضددینی هستند و نه بعد شرعی و باطن تمام عمال رژیم جمهوری اسلامی، ضدخدا است چنانکه صمیمیترین دوستهای رژیم ولایی، کشورهای ضدخدا هستند، مانند روسیه و چین و ونزوئلا و و یک کشور اسلامی را سراغ نداریم که رابطه خوبی با ایران داشته باشد! و همه کشورهای اسلامی بخاطر اقدامات مخرب ایران در کشورشان معترض هستند چرا که اسلام برای ایران وسیله‌ای است برای نفوذ در کشورهای اسلامی! پس به این خاطر ظاهر اسلامی در تمامی جوانب توسط مردم ایران باید رعایت شود حتی اگر مردم انگیزه سیاسی هم نداشته باشند، آسیبی که به نظام می‌رسد، بیشتر سیاسی است نظام اسلامی، همان گونه که از نام‌اش معلوم است،
ادامه در کامنت پایین:

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون June 22, 2016 10:15 AM

ادامه کامنت بالا:
برای دوام و بقای خود نیازمند مشروعیت دینی است در واقع، پشت مشروعیت سیاسی نظام (یا دست کم بخش عمده آن) به مشروعیت دینی گرم است از طرفی دیگر، نبود ظاهر اسلامی، به بدترین شکل ممکن، وزن دینی جامعه و حکومت را کم می‌کند
در این جمله دقت کنید: «آزادی که فردی داشته باشد و وزن نظام را پایین بیاورد و خون شهدا را هتک کند، ممنوع است » بدین ترتیب، ظاهرا ریشه ماجرا، بیشتر در مشروعیت سیاسی است و خشم سران نظام اسلامی از کم‌حجابی، از سیاست آب می‌خورد تا مذهب و انگیزه‌های دینی
اسلام سیاسی ایران میگوید در خفا هر کار ضددینی که خواستید انجام دهید، فقط در عیان ظاهر دینداری داشته باشید تا مشروعیت رژیم حفظ شود و ما همچنان بتوانیم به غارت و قلع و قمع بپردازیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: