آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 تیر ماه 1395 = 22-06 2016

مشاور روحانی: آمریکا به فشار ادامه خواهد داد

به گزارش مشرق نیوز، چالش‌های توسعه ایران در دوره پساتحریم، محور نشستی با حضور محمود سریع‌القلم مشاور رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی بود.

سریع‌القلم با اشاره به چالش‌های خارجی پس از برجام با بیان اینکه مرکز مشکلات ما آمریکا است، به ضرورت تمرکز در ریشه‌یابی چالش‌ها در فضای بین‌المللی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها تا آنجا که امکان دارد به دنبال تاخیر در انجام دادن کارها هستند. عجله هم ندارند. جمهوری اسلامی از منظر آنها سیاست‌هایی دارد که باید با آنها برخورد کنند.

وی افزود: آنها می‌توانند از طریق رصد کردن اوضاع داخلی ایران پی به فضای داخلی ببرند....تصمیم آمریکا تداوم فشار بر جمهوری اسلامی است و روش فشار هم مانع تراشی رویه ای است.



کامران فرزان June 22, 2016 05:33 PM

فعلا با خرید بیش از ۲۵ بیلیون دلار هواپیما و قراردادهای بعدی دارند امریکا را هم آبستن میکنند تا به حکومت شوم خودشان ادامه بدهند بیچاره ملت ایران که گیر بدتر از چنگیزخان مغول افتاده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش June 23, 2016 11:38 PM

کاملا مشخص است تا زمانی که نظام اسلامی زهر های شماره ۲و ۳ و ۴ را نخورد هیچ گشایشی در کارش ایجاد نمی شود اینکه نظام اسلامی توانایی خوردن زهر حقوق بشر را داشته باشد جای بحث بسیار دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: