آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 تیر ماه 1395 = 23-06 2016

پاسخ صریح سپاه پاسداران به آقایان اوباما و کری

وزیر خارجه آمریکا بارها اعلام کرده که ما می خواهیم حکومت ایران رفتار خود را تغییر دهد و به جامعه بین المللی بازگردد. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اینبار صراحتا پاسخ آقای کری را داده و گفته است: ما قصد نداریم به کشوری عادی تبدیل شویم.

به گزارش دیگربان، پاسدار حسین سلامی گفته: هرگز قصد تبدیل شدن به یک «کشور عادی» در نظام بین‌الملل را نداریم و با دشمنانی که «لبخندهای ظاهری» می‌زنند٬ «منطقی جز جهاد و شمشیر معنا ندارد.»

این فرمانده سپاه پاسداران افزوده: «هرگز نمی‌خواهیم به یک کشور عادی در نظام جهانی تبدیل شویم. نجات همه جوانان حتی جوانان غربی رسالت ماست.»

سپاه پاسداران که به صورت علنی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی و دخالت می‌کند٬ به طور مکرر مقابل تلاش‌های دولت روحانی برای عادی‌سازی روابط با جامعه جهانی مانع‌تراشی کرده است.

قاسم سلیمانی٬ فرمانده سپاه قدس در روزهای اخیر به صراحت حکومت بحرین را به سرنگونی تهدید کرده است.



داریوش June 23, 2016 05:22 PM

به زودی خواهی دید جوانان و ملت بیدار شده و میهن پرستان چگونه بساط شما را در هم میکوبد
بهار ایرانی میرسد از راه
گرچه
اندکی تاخیر کرده است


گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 23, 2016 06:42 PM

اين مزدوران رژيم سفاک آخوندى مثل اين يارو پاسدار قاچاقچى حسین سلامی! که خاىن بوطن بوده و علنا خود اقرار مينمايد باينکه: ما(هرگز قصد تبدیل شدن به یک «کشور عادی» در نظام بین‌الملل را نداریم) و آنرا هم آشکارا بزبان ميآورد! به يقين ميتوان گفت که اين خيانتکاران که در اصل ايرانى هم نيستند! و فقط جهت حفظ اين نظام ظالم آخوندى! و منافع شخصى خود! خواستار هر نوع دشمنى و تيرگى مناسبات جهان با ايران و ايرانى هستند! اينها افرادى نيستند جز يک مشت مزدور خيانتکار و جنايتکار و چپاولگر که بر مردم و کشور ما چيره شده اند! و بعد حضرات ج ا با اين گفتار و الفاظ جاهل منشانه خود! توقع هم دارند که دنيا غرب منجمله آمريکا سر سازگارى بر سر تحريمها و ديگر مساىل باقيمانده با ج ا را داشته باشد! گويااين پاسداران دزد و قاچاقچى که بعداز برجام نانشان آجر شده است!(نان دزديشان) که حال قصد برهم زدن موازنه بازى و يا همان عادى سازى نيم بند ج ا با دنياى غرب را دارند! که با اين حرف هاى مزخرف و تحريک آميزخود! ميخواهند آب را دو باره بهر طريقى که شده گل آلود کرده! تا که بتوانند باز ماهى صيد نمايند! (دزديها و قاچاقهاى خود را ادامه دهند!) در ضمن يکى بايد باين مردک احمق (حسين سلامى) بگويد که ميفرمايند:(نجات همه جوانان حتی جوانان غربی رسالت ماست) پيشکش شما جانيان و دزدان! شما يعنى ج ا اگر لياقت و توانايى آنرا داشتيد! تا بحال فکرى و يا کارى براى جوانان ايرانى تحصيل کرده بيکار و نا اميد! و يا فرار مغز ها! در ايران ميکرديد! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: