آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 تیر ماه 1395 = 23-06 2016

دین منهای سیاست مهمترین هدف دشمنان

دین منهای سیاست مهمترین هدف دشمنان از نفوذ به کشور است

رئیس عقیدتی وسیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:دشمن با نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور از جمله حوزه های علمیه و واردکردن دگراندیشان و مروجان در این فضاها به دنبال اعمال دین منهای سیاست در جامعه است.
دین منهای سیاست مهمترین هدف دشمنان از نفوذ به کشور است
حجت الاسلام مهدی پورمحمد، روز پنجشنبه در جمع بسیجیان شهرستان مراغه اظهارکرد: در صورت غفلت، غرب گرایی و اشرافیت در جامعه دوباره احیاء می شود و با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از نفوذ در کشور، طلاب و استادان حوزه های علمیه باید انقلابی باشند و مراکز حساس و تاثیرگذار را انقلابی نگهدارند.
رئیس عقیدتی و سیاسی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: دشمن درصدد است تا اندیشه های اسلام آمریکایی را جایگزین اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) کند.
حجت الاسلام پورمحمد، ادامه داد: اندیشه های رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) همان اسلام ناب محمدی بوده و نیروهای انقلابی باید تابع محض همین خط و فکر نورانی باشند.
وی گفت: دشمنان می دانند که نمی توانند یک شبه انقلاب را از بین ببرند در نتیجه درصدد ایجاد انحراف در انقلاب و نفوذ در مراکز تصمیم ساز هستند بنابراین وظیفه نیروهای انقلابی مسدود کردن راه نفوذ و انحراف تدریجی دشمنان و رویارویی با آن است.
حجت الاسلام پورمحمد، افزود: سپاه به طور صرف یک نیروی نظامی نیست بلکه برای حفظ، صیانت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
شهرستان مراغه با 260 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.



Dariush June 23, 2016 01:30 PM

آقا نام این "دشمن" که هر روز خدا آقا جانتان را ناراحت می‌کند ۴۰ سال است که مشخص نشده؟! هر کسی‌ که دشمن آخوند باشد دوست تلقی میشود :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: